شناسه خبر:60484
1401/7/2 09:37:09

سپهرغرب، گروه خبر: نویسنده کتاب کودک و نوجوان از چاپ نخستین کتاب اربعین نوجوانان همدان خبر داد.

فاطمه گودرزیان‌فرد اظهار کرد: کتاب تشرف در گروه سنی نوجوانان نوشته شده که درباره یک نوجوان 15 ساله‌ به‌نام حسین بوده که پس از رسیدن به سن تکلیف با پدر خود که رزمنده دفاع مقدس است و همراه دوستان پدر خود راهی سفر اربعین می‌شوند که در ابتدا از رفتن به سفر ممانعت می‌کند، اما در ادامه با خاطراتی از دفاع مقدس آشنا می‌شود و در مسیر دو نفر از عراقی‌ها به استقبالشان می‌آیند که برخورد و رفتار این افراد برایش عجیب است.
وی در ادامه اظهار کرد: بنده سعی کردم با چاپ این کتاب به شبهاتی که در ذهن نوجوانان در زمینه اربعین، دفاع مقدس و مدافعین حرم هست، پاسخ بدهم.
نویسنده کتاب کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: در کتاب تشرف به شعار «حب‌الحسین یجمعنا» اشاره شده شد، در کتاب تشرف به نقش شهید حاج‌حسین همدانی، شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و مدافعین حرم و تأثیرگذاری‌هایی که داشتند، اشاره شده است.
گودرزیان‌فرد افزود: این کتاب توسط انتشارات حماسه ماندگار و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چاپ شده است، مترجم زبان انگلیسی عرفان طالع‌اسلامی و مترجم زبان عربی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله احمدی است که در دو زبان و در 28 صفحه به چاپ رسید.

شناسه خبر 60484