شناسه خبر:60675
1401/7/9 09:24:01

سپهرغرب، گروه ورزشی: انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا پس از گذشت چندین‌سال بلاتکلیفی بالاخره قرار است در دی‌ماه سال جاری برگزار شود و ایران باید به دنبال گرفتن یک کرسی مهم باشد.

مجمع انتخاباتی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا پس از گذشت حدود سه سال و 10 ماه بلاتکلیفی، بالاخره قرار است در 31 دسامبر 2022 (10 دی‌ماه 1401) به میزبانی دوحه قطر برگزار شوددوره قبلی انتخابات در سال 93 برگزار شد که حسین رضازاده توانست عضو هیئت اجرایی شود.
طبق اعلام کنفدراسیون آسیا، فدراسیون‌های ملی تا 30 اکتبر 2022 (8 آبان‌ماه 1401) فرصت دارند اسامی کاندیداهای خود را به کنفدراسیون آسیا اعلام کنند.
کنفدراسیون آسیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فدراسیون‌ها فقط اعضای دارای موقعیت خوب در فدراسیون خود را معرفی کنند.
فدراسیون‌ها می‌توانند حداکثر دو نماینده را برای شرکت در کنگره اعزام کنند که میزبان هزینه تنها یک نماینده به مدت دو شب را می‌پردازد. هزینه حضور نفرات بیشتر در دوحه و نمایندگان دیگر برعهده خود فدراسیون‌ها است.فدراسیون ایران باید تلاش کند از این فرصت برای کسب یک کرسی مؤثر در کنفدراسیون آسیا استفاده کند. محمد جلود، رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری که خود آسیایی است، ارتباط خوبی با فدراسیون کنونی ایران دارد و با توجه به مقام و نفوذش می‌توان با استفاده از او برای گرفتن یک کرسی تأثیرگذار تلاش کرد.

شناسه خبر 60675