شناسه خبر:60703
1401/7/10 09:07:07

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان از انعقاد تفاهم‌نامه بین این اداره کل و شرکت گاز استان به‌منظور مصرف بهینه گاز در مدارس خبر داد.

«محمود نقوی» افزود: نظر به اهمیت گاز طبیعی، تفاهم‌نامه شرکت گاز استان همدان متعهد به انجام بهینه‌سازی و معاینه فنی و همچنین عایق‌کاری حرارتی و نصب دستگاه ضد رسوب در موتورخانه‌های مدارس و ادارات تابعه استان است.
وی خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش استان نیز در شناسایی، معرفی و هماهنگی مدارسی که شرایط استفاده از خدمات طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها را دارا هستند، همکاری لازم را خواهد داشت.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان تصریح کرد: اجرای پویش فرهنگی کشوری 1821، تولید و انتشار برنامه‌های فرهنگی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در شبکه شاد، اختصاص بخشی از جشنواره‌های فرهنگی به موضوعات مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در راستای مصرف صحیح و بهینه گاز طبیعی صورت خواهد گرفت.
نقوی اظهار کرد: برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع و شاد جوانه‌ها در کانون‌های تربیتی سطح استان، اجرای طرح همیار گاز با حضور 30 درصد از دانش‌آموزان پایه ششم در سطح استان و فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از طریق انتشار تولیدات فرهنگی شرکت گاز استان همدان، از دیگر اقداماتی است که طبق این تفاهم‌نامه اجرا می‌شود.

شناسه خبر 60703