شناسه خبر:60818
1401/7/12 08:58:24
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان:

بخشداران از توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی غفلت نکنند

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: عدم توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی برای کشور هزینه‌ساز است؛ بنابراین بخشداران در مناطق محروم در کنار امور عمرانی و اقتصادی، به مسائل فرهنگی نیز توجه کنند.

مسلم مخفی در شورای اداری شهرستان ملایر با قدردانی از زحمات و تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی، ابراز کرد: انقلاب اسلامی در مرحله‌ای است که باید بر دستگاه امپراتوری‌ رسانه‌ای غرب غلبه کند.
وی با بیان اینکه ملت ایران پیش از این از فشار اهرم جنگ نظامی دشمن عبور کرده است، گفت: دشمن دیگر با حرکت نظامی نمی‌تواند به ایران اسلامی ضربه بزند.
مخفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از فشار اهرم جنگ دیپلماتیک هم عبور کرده است، افزود: دو دهه است کشور در عرصه مذاکره بوده و با منطق، مبانی و استدلال قوی در این عرصه حاضر شده و درمجموع دشمنان نتوانستند انقلاب اسلامی را در مذاکره شکست دهند.
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری همدان گفت: انقلاب اسلامی در فتنه 88، نرم‌افزار انقلاب مخملی را شکست داد و امروز از مرحله جنگ اقتصادی و تحریم هم درحال عبور است.
وی افزود: مرحله‌ای که اکنون در آن هستیم، مرحله خبرسازی و تولید نَبَأ بوده، به تعبیر ادبیات دینی، مرحله مقابله با نبأ فاسق است.
این مقام مسئول با اشاره به آیات قرآن در سوره حجرات، گفت: اگر به دستگاه خبرسازی دشمن که نبأ فاسق است گوش فرا دهیم، اقتتال، درگیری، سوء‌ ظن، تنابز بالالقاب، تجسس، بدگویی و غیبت ایجاد می‌شود.
وی افزود: بنا بر توصیه قرآن کریم امت مؤمن اگر می‌خواهد بر رقیب پیروز بشود، باید بر دستگاه نبأ و خبرش و بر اهرم امپراتوری‌های رسانه‌ای و جنگ رسانه‌ای غلبه کند و از آن عبور کند.
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری همدان تأکید کرد: امروز باید آموزش‌وپرورش و دانشگاه و پدران و مادران با نوجوانان و جوانان صمیمانه و منطقی به گفت‌وگو بنشینند و دستاوردهای نظام اسلامی و خدعه و نیرنگ دشمنان را بازگو و تبیین کنند؛ به‌عبارتی باید جهاد تبیین را از خانه و مدرسه آغاز کنیم.
در این مراسم که با حضور امام‌جمعه ملایر، حجت‌الاسلام آزادی‌خواه نماینده ملایر در مجلس و دیگر مسئولان و مدعوین برگزار شد، محمد فارسی به‌عنوان بخشدار جوکار و علیرضا احمدی به‌عنوان بخشدار زند معرفی شدند و نیز از موکب‌داران اربعین حسینی تجلیل شد.

شناسه خبر 60818