شناسه خبر:60819
1401/7/12 08:59:20

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به تأمین برق 33 حلقه چاه و سه ایستگاه پمپاژ، گفت: به‌منظور آب‌رسانی اضطراری به شهر همدان، 18 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت برق احداث و 28 دستگاه ترانسفورماتور نصب شد.

علی سهرابی‌بیدار در آیین تجلیل از کارکنان ایثارگر و خانواده شهدای این شرکت با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای برق‌رسانی به چاه‌های آب استان و رفع مشکل آب همدان، اظهار کرد: در حوزه آب‌رسانی به شهر همدان کارکنان این شرکت با تلاشی جهادی نسبت به تأمین برق مورد نیاز چاه‌های آب کشاورزی جهت ورود به شبکه آب استان اقدام کردند.
وی تصریح کرد: برای برق‌رسانی به ایستگاه شماره سه پروژه آب‌رسانی بلندمدت به همدان نیز 23 کیلومتر از شبکه برق این مسیر نیاز به اصلاح داشت که طی عملیات جهادی با حضور 40 گروه عملیاتی اجرا شد.
سهرابی‌بیدار خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات بزرگ در حالت عادی نیاز به 15 روز کار بود که با اجرای این مانور بزرگ و حضور گروه‌های عملیاتی از سراسر استان، طی 6 ساعت اجرا شد.
وی با بیان اینکه امسال با مدیریت اوج بار تابستان مشترکان خانگی استان فصل مذکور را بدون خاموشی سپری کردند، ادامه داد: برای رسیدن به این هدف، برنامه‌های مدیریت اوج بار با همت وزارت نیرو و شرکت توانیر و با مشارکت مردم به‌خوبی اجرایی شد تا مراکز مشترکین خانگی ما خاموشی نداشته باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات فرهنگی اجراشده، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی نیز نیروهای این شرکت برای خدمت‌سانی به زائران حسینی به مرز مهران و خسروی اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: برای خدمت‌رسانی بهتر، عملیات برق‌رسانی به موکب‌های مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی به‌خوبی انجام شد و روزانه ارسال یخ به مناطق مرزی در دستور کار قرار گرفت.
سهرابی‌بیدار با اشاره به اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران، عنوان کرد: با استفاده از این فرصت قانونی 169 نفر از همکاران تبدیل وضعیت شدند و درحال حاضر 329 نفر از کارکنان و بازنشستگان شرکت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: ایثارگران با اخلاص برای حمایت و حراست از مردم کشورمان ازخودگذشتگی کردند که امیدوارم ما هم ادامه‌دهنده راه شهدا و ازجان‌گذشتگی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باشیم.
   ملت با یک حضور پُرشور بساط دشمن را جمع کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: ما پایان دفاع مقدس را جشن نمی‌گیریم، بلکه آغاز آن را جشن می‌گیریم و این موضوع یک پیام دارد که ما جنگ‌طلب نیستیم؛ اما هرکس بخواهد به ارزش‌ها، هنجارها، ناموس، مکتب، اعتقادات، باورها، امامت، ولایت و آرمان‌های ما تعدی، تعرض و جسارتی کند، به هیچ عنوان منفعلانه عمل نمی‌کنیم و پاسخ دندان‌شکنی به آن خواهیم داد.
حسن رضانیا افزود: آنچه که در روزهای اخیر به بهانه یک حادثه و فوت یک خانم اتفاق افتاد، نشان داد دشمن به دنبال بهانه است تا به همه داشته‌های ما ازجمله ناموس، مسجد، موکب، پرچم و ارزش‌ها حمله کند.
وی با اشاره به اینکه همه دیدند که ملت با یک حضور پُرشور بساط دشمن را جمع کرد، ادامه داد: اعلام می‌کنیم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس، پای ارزش‌های خود می‌ایستیم و اگر نقصان و عقب‌ماندگی هم باشد، به‌جای خود اعلام می‌کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تأکید کرد: حضور نیروهایی از خانواده ایثارگران در شرکت توزیع نیروی برق همدان بسیار ارزشمند است و از نیروهای جهادی و انقلابی توزیع نیروی برق قدردانی می‌کنیم.
   مردم با حضور در صحنه در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند
مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این آیین گفت: به نیابت از نیروهای مسلح از اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی می‌کنیم.
سردار مهدی فرجی با بیان اینکه این شرکت در حوزه برطرف شدن مشکلات حوزه آب‌رسانی به همدان ‌نیز کارهای بسیار خوبی انجام داده است، تصریح کرد: با روی کار آمدن مدیریت انقلابی در این شرکت، کارهای بسیار بزرگ و غیر قابل تصوری در حوزه برق‌رسانی شکل گرفت که لبخند را بر لب مسئولان آورد.
وی با بیان اینکه برای آب‌رسانی به همدان اقدامات بزرگی در شرکت‌های آب منطقه‌ای و آبفا نیز انجام شد، تأکید کرد: اَبَرپروژه آب‌رسانی به همدان کار بسیار بزرگی است که با مجموع اقدامات صنعت آب و برق استان و اتحاد دستگاه‌های اجرایی، مشکلات آب‌رسانی را کاهش می‌دهد.
سردار فرجی با بیان اینکه آرامش کنونی جامعه را مردم با راهپیمایی پُرشکوه و حضور در صحنه نشان دادند، افزود: مردم جنگ و هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند و امروز نیز پای کار هستند و با حضور در صحنه در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.
در پایان این آیین از همکاران رزمنده، جانباز، فرزندان شهدا و آزادگان بازنشسته در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تجلیل شد.

شناسه خبر 60819