شناسه خبر:60989
1401/7/17 09:43:34

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اربعین فرصتی بسیار خوب و مغتنم برای تقویت حوزه اقتصاد توسعه و رشد استان در تمامی ابعاد و حوزه‌ها است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز شنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان افزود: برای فرهنگ‌سازی اربعین نیاز بود که رسانه‌ها ورود کنند که این مهم به‌خوبی انجام شد و کنگره اربعین به‌خوبی به تصویر کشیده شد.
وی با قدردانی از فعالیت‌ها اصحاب رسانه در انعکاس شکوه اربعین در ایلام، گفت: شهادت امام حسین (ع) برای جامعه آگاهی ایجاد کرد.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه اربعین زمینه‌ساز نهضت جهانی امام زمان (عج) است، افزود: در خدمت‌رسانی به زوار همه مردم و دستگاه‌ها پای کار بودند که جای قدردانی دارد.
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اینکه ایلام باید از بحث اربعین در تقویت استان در همه بخش‌ها استفاده کنیم، افزود: فرودگاه شهدای ایلام باید توسعه یابد و راهن ایلام به‌زودی ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه که در سال‌های آینده به‌دلیل گرمای زیاد باید زمینه اسکان زوار در شهرستان‌ها فراهم شود، گفت: پارک چغاسبز نیاز به آب و برق داشت که برای زوار ساماندهی شود که این مهم انجام شد که در طی سال‌های آینده تجهیزات این پارک بیشتر می‌شود تا در اربعین برای اسکان زوار مهیا شود. مدیران پذیرای نقد سازنده مدیران باشند.
امام جمعه ایلام گفت: مدیران پذیرای نقد سازنده مدیران باشند و از نقد سازنده مدیران نهراسند و آن انتقاد را به‌عنوان چراغ راه قرار دهند.
کریمی‌تبار افزود: رسانه نقش پیش برندگی را در اربعین و در بزنگاه‌های مختلف دارند و همواره ما پشتیبان آنان بودیم و در مسیر توسعه استان از آنان حمایت می‌کنیم. جمهوری اسلامی استکبار جهانی را به چالش کشیده است.
وی گفت: جمهوری اسلامی استکبار جهانی را به چالش کشیده است و در تمامی ابعاد و حوزه روز به روز در حال پیشرفت است.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر مقام معظم رهبری گفت: تبیین این سخنان توسط رسانه‌ها ضرورت دارد که در جنگ شناختی با دشمن، افسران جنگ رسانه‌ها هستند.
این مسئول ادامه داد: در جنگ شناختی، دشمن واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهد و همواره به‌دنبال نفی واقعیت‌ها است که مردم را گمراه کنند.
کریمی‌تبار گفت: یکی از راهبردهای مهم جمهوری اسلامی ایران، ایجاد جبهه مقاومت است که استکبار به‌دنبال تغییر نقشه جنوب غرب آسیا بود که فتنه آنان با تدبیر رهبر معظم انقلاب خنثی شد و در عمل شکست خوردند.

شناسه خبر 60989