شناسه خبر:61032
1401/7/18 11:31:10
فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه:

اجازه تعرض به هیچ بیگانه‌ای نمی‌دهیم

سپهرغرب، گروه خبر - شهره کرمی: فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه با تأکید بر اینکه به هیچ بیگانه‌ای اجازه تعرض نمی‌دهیم، گفت: دشمنان بدانند ما ایرانی هستیم، متحد و منسجم، متعصب نسبت به دین، وطن، انقلاب و خط قرمزهای مردم؛ برای میهن و در راه انقلاب اسلامی، همانند چهار دهه گذشته جان خود را نثار خواهیم کرد.

پرویز مرادبکی در جمع کلیه فرماندهان نیروهای مسلح استان، امام‌جمعه و برخی از مسئولین با بیان اینکه یکی از مفاهیم مهم در اندیشه مذهب شیعه توجه به مهدویت است، افزود: این مفهوم حدود 14 قرن است که موجب انتظار و امید به آینده و ساخت تمدن بزرگ اسلامی تحت رهبری و ولایت امام زمان (عج) شده است.
فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه با اشاره به اینکه معنای انتظار سکون و عدم و تحرک نیست، اظهار کرد: معنای واقعی انتظار حرکت و پویایی در جهت ساخت و آماده‌سازی جامعه اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت است.
وی با بیان اینکه پس از گذشت قرن‌ها از آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) حکومت‌های استکباری زیادی در سراسر جهان سلطه داشتند، اذعان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب ایران به‌عنوان حکومت اسلامی با بهره‌گیری از دین مبین اسلام و مکتب شیعه، نگاه زمینه‌سازی برای ظهور و مفهوم انتظار را در ایران تداعی کرد.
فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه ضمن اشاره به اینکه دشمنان به‌دلیل ترس از انتشار الهام‌بخش انقلاب اسلامی با انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها در مقابل آن ایستادند، گفت: در طول چهار دهه گذشته دشمن برای بازگرداندن ایران به مدار غرب و سلطه آمریکا، از هیچ توطئه‌ای کوتاهی نکرده؛ اما هربار از سوی ملت ایران با شکست مواجه شده است.
وی در ادامه افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها به بازدارندگی همه‌جانبه رسیده، بلکه دامنه اقتدار خود را در سراسر منطقه بست داده است؛ دشمن که خود را در توطئه‌های گذشته ناکام دیده، به جنگ ترکیبی روی آورده است.
این مقام مسئول توطئه دشمن را در جنبه‌های دیکتاتوری رسانه‌ای، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ناامیدسازی مردم و به‌خصوص جوانان خواند و گفت: آن‌ها به دنبال فروپاشی کشور بوده و با تزلزل امنیت، در پی کاهش قدرت دفاعی ایران هستند.
مرادبکی در ادامه با اشاره به اینکه باید نسبت به اقدامات دشمن هوشیار عمل کرد، تأکید کرد: اگر دشمنان تا امروز به ایران حمله نکرده‌اند، این‌گونه نبوده که نمی‌خواستند؛ بلکه چون توانایی نداشتند، این اتفاق رخ نداده است. آن‌ها به دنبال رخنه‌ای هستند تا در حوزه‌های نظامی نفوذ داشته باشند و راهی برای یافتن جنگ سخت بیابند. باید هوشیار بود تا تضعیف امنیت که خواسته دشمن است، تحقق نیابد.
وی مردم ایران را هوشیار و پشتیبان نیروهای مسلح خواند و گفت: نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در بیش از چهار دهه در حوادث و مسائل گوناگون حافظ جان و مال مردم و پاسدار این آب‌وخاک و حریم دین بوده‌اند.
فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه از مردم خواست تا عمق راهبردی دشمن را در ناامنی‌های اخیر بنگرند و افزود: دشمن با شیوه‌های مختلف جنگ­‌های نوین، تضعیف و برهم زدن انسجام ملی را در دستور کار خود قرار داده است و برای او هیچ‌یک از نیروهای مسلح فرقی نمی‌کند.
مرادبکی با تأکید بر اینکه به هیچ بیگانه‌ای اجازه تعرض نمی‌دهیم، گفت: دشمنان بدانند ما ایرانی هستیم، متحد و منسجم، متعصب نسبت به دین، وطن، انقلاب و خط قرمزهای مردم؛ برای میهن و در راه انقلاب اسلامی، همانند چهار دهه گذشته جان خود را نثار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال 97 با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، انقلاب اسلامی را در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی و زمینه‌ساز برای ظهور منجی عالم بشریت معرفی کردند. رهبر با تأکید بر نقش جوانان در آینده کشور، خطاب به آن‌ها فرمودند دهه‌های آینده، دهه‌های شما است و شما هستید که باید کارآزموده و پُرانگیزه، از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان‌های بزرگش که ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت است، نزدیک کنید.
فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه در مراسم عهد سربازی خطاب به همکارانش، گفت: مفهوم انتظار به معنای سربازی امام زمان (عج) بوده؛ این مراسم در راستای فرهنگ مهدویت و به‌منظور تجدید عهد سربازی ایشان است. ما تلاش می‌کنیم روزبه‌روز برای سربازی منجی عالم بشریت تلاش کنیم.
وی خطاب به دشمنان میهن اسلامی که نمی‌توانند اقتدار و امنیت ملی را ببینند، اظهار کرد: دست به دست برادران خود در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی داده و اجازه نخواهیم داد تا خدشه‌ای به منافع ملی و امنیت کشور وارد شود.
این مقام مسئول همچنین در پایان از فرماندهی انتظامی و بسیج مردمی در راستای ایجاد امنیت و آرامش جامعه تشکر کرد و افزود: از این غیورمردان حمایت و پشتیبانی قاطع می‌کنیم که امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورند.

شناسه خبر 61032