شناسه خبر:61046
1401/7/18 11:53:15

استاندار کردستان: شهید بامدی جان خود را برای دفاع از امنیت کردستانی‌ها فدا کرد

سپهرغرب، گروه خبر: مراسم تشییع پیکر شهید غلامرضا بامدی روز یکشنبه با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم سنندج از میدان آزادی تا میدان انقلاب این شهر برگزار شد.
پاسدار غلامرضا بامدی از نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان بود که شنبه شب توسط اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهید بامدی متأهل و اهل اندیمشک استان خوزستان بود. پیکر این شهید بعد از تشییع در سنندج، به زادگاهش خوزستان منتقل خواهد شد.
استاندار کردستان در این مراسم اظهار کرد: آرزوی همه رزمندگان و خدمتگزاران راه حق و حقیقت شهادت است و شهادت شهید بامدی را باید تبریک گفت، چراکه مسیر شهادت، سربلندی و افتخار است.
اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در وقایع اخیر افرادی از روی ناآگاهی، فریب توطئه دشمن و رسانه‌های معاند را خوردند و موجب اذیت برای مردم شدند.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز به‌زعم باطل خود بهانه‌ای به‌دست آورده‌اند که به پاسداران و نیروهای انتظامی بدون سلاح برای دفاع از امنیت مردم در خیابان‌ها هستند که حمله کنند اما هیچ غلطی نخواهند کرد.
استاندار کردستان افزود: دشمن فتنه‌گر و استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و رژیم بی‌آبروی سعودی بداند که با شهادت جوانان انقلابی ما نمی‌توانند در بین مردم استان تفرقه ایجاد کنند.
زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: امروز در آغازین روز هفته دولت شاهد شهادت این فرزند رشید پاسدار انقلاب اسلامی هستیم که شیعه و سنی برای مظلومیت وی اشک می‌ریزند.
وی تصریح کرد: ما تا آخرین قطرات خونمان جانمان را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب فدا خواهیم کرد.
وی اظهار کردت: این شهید والامقام سرباز نظام و میهن اسلامی و اهل خوزستان بود که خالصانه به مردم کردستان خدمت کرد و با حضور پرشور مردم سنندج تشییع شد.

شناسه خبر 61046