شناسه خبر:61309
1401/7/23 23:48:08

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان در راستای تسهیل ورود کالاهای کرمانشاه به بازار ترکیه نشستی با دبیر میز ترکیه در سازمان توسعه و تجارت وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتند.

کیوان کاشفی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست رایزن اقتصادی ایران در استانبول با فعالان اقتصادی استان، اظهار کرد: با هدف توسعه تجارت میان ایران و ترکیه در اتاق بازرگانی کرمانشاه، نشست صاحبان واحدهای تولیدی استان با رایزن بازرگانی ایران در ترکیه و همچنین دبیر میز ترکیه در سازمان توسعه و تجارت وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

وی ادامه داد: با حضور واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان، توضیحاتی درخصوص وضعیت اقتصادی ترکیه، الزامات، درخواست‌ها و همچنین کمک به تسهیل ورود کالاهای کرمانشاه به بازار ترکیه مطرح شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه مهم‌ترین دغدغه واحدهای تولیدی را بازاریابی برای محصولات دانست و گفت: رایزن‌های اقتصادی در کشورهای مختلف وظیفه ایجاد بازار برای محصولات داخلی را برعهده دارند که در این نشست واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان توضیحات لازم را از رایزن بازرگانی ایران در ترکیه گرفتند.

شناسه خبر 61309