شناسه خبر:61453
1401/7/27 08:33:50

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: برنده مناقصه بیمارستان شهرستان ملکشاهی مشخص شده و فاز دوم آن نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

جاسم محمدی گفت: بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان ملکشاهی یکی از پروژه‌هایی است که با گذشت بیش از هشت سال از کلنگ‌زنی آن تاکنون به بهره‌برداری نرسیده‌ است.
وی افزود: 350 میلیارد ریال برای فاز نخست درمانگاه شهرستان ملکشاهی هزینه شده است همچنین از سوی نهاد آبادانی بنیاد علوی مستقر در شهرستان ملکشاهی قول مساعد برای کمک‌های خیرخواهانه جهت تکمیل این درمانگاه داده شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ضمن اشاره به اینکه برنده مناقصه بیمارستان شهرستان ملکشاهی مشخص شده و فاز دوم آن نیز به‌زودی آغاز می‌شود گفت: مناقصه واگذاری پروژه به‌منظور تأمین اعتبار کامل نیز صورت گرفته و با تعیین پیمانکار روند احداث بیمارستان آغاز خواهد شد.
محمدی با اشاره به مطالبه دیرینه مردم شهرستان ملکشاهی مبنی بر بهره‌مندی از زیرساخت‌های درمانی مناسب افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در هر منطقه‌ای با توجه به اینکه با سلامت مردم در ارتباط است از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با احداث این بیمارستان یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان برطرف خواهد شد.

شناسه خبر 61453