شناسه خبر:61488
1401/7/28 08:52:30

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: حل مشکلات محیط‌بانان کرمانشاهی اولویت محیط زیست کرمانشاه است.

احد جلیلیان در این باره اظهار کرد: تلاش اداره حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه بر این است که تمامی پاسگاه‌های محیط‌بانی تجهیز و به روز شوند و نیروهای مستقر در این پاسگاه‌ها از تجهیزات لازم برخوردار شوند.
وی افزود: محیط‌بانان باید با لباس‌های متحدالشکل و سازمانی در محل خدمت خود حاضر شوند و همان‌گونه که تاکنون با تمام توان در پاسداری از انفال خدادادی تلاش کرده‌اند این راه را ادامه دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: حل مشکلات معیشت محیط‌بانان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می‌بریم.
وی بیان کرد: با توجه به کمبود نیروهای محیط‌بان در استان کرمانشاه موجب شده که فعالیت برخی از پاسگاه‌های محیط بانی مختل شود که با جذب نیروهای استخدامی در آینده این مشکل مرتفع خواهد شد.
جلیلیان تصریح کرد: ضوابط و قوانینی که در مورد محیط بانان و پاسگاه‌های محیط بانی تعیین شده است باید اجرا شود تا حقی از محیط بانی ضایع نشود.
وی از برگزاری جلسات هم اندیشی با محیط‌‎بانان در طی فصول سال خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات محیط بانان باید مسئولان محیط زیست استان مطرح شود تا در خصوص حل آنان تصمیم گیری شود.

شناسه خبر 61488