شناسه خبر:61494
1401/7/28 09:04:22
در بیست‌وپنجمین جشنواره شهیدرجایی تقدیر شد؛

مدیرعامل آبفای استان همدان در جمع مدیران برتر

سپهرغرب، گروه خبر: در بیست‌وپنجمین جشنواره شهیدرجایی استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب این استان به‌عنوان یکی از مدیران برتر همدان معرفی و تقدیر شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، استاندار همدان در بیست‌وپنجمین جشنواره شهیدرجایی استان همدان که با حضور جمعی از مدیران، معاونین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره مزین به نام شهیدرجایی از این حیث قابل ستایش است که تلاش می‌کند رفتار، کردار و منش شهیدرجایی را به‌عنوان سرلوحه کار مدیران معرفی کند، گفت: شهیدرجایی انسانی متواضع، مردمی و خداترس بود که این نوع از ویژگی‌های شخصیتی باید در منش تک‌تک مدیران و خادمین این ملت تجلی یابد.
علیرضا قاسمی‌فرزاد با اذعان به اینکه آنچه مورد تأکید رهبری و ریاست‌جمهوری بوده مردم‌داری و بهره‌وری است، عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع و خدمت به آحاد مختلف مردم همواره مورد تأکید است.
وی ضمن اشاره به برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره استانی شهیدرجایی، خاطرنشان کرد: از منظر ما تمامی دستگاه‌های استان انصافاً قابل تقدیر هستند، اما تلاش برخی دستگاه‌ها مضاعف‌تر و پُرنمودتر بوده است.
استاندار همدان در ادامه سخنان خود به موضوع تنش آبی حادث‌شده در شهر همدان اشاره کرد و در این خصوص گفت: در این زمینه بر خود لازم می‌دانم ضمن تقدیر از ریاست‌جمهوری و وزیر نیرو، از تلاش مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان تشکر کنم.
وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان یک‌هزار و 500 میلیارد تومان است، تصریح کرد: با عنایت شخص رئیس‌جمهور مردمی ایران و وزارت متبوع، در این مدت یک‌هزار و 500 میلیارد تومان، معادل اعتبارات تملک دارایی استان در موضوع آب به همدان اختصاص یافت.
این مقام مسئول با اذعان به اینکه ابرپروژه آب‌رسانی به همدان از دو ویژگی مهم برخوردار بود، اظهار کرد: این پروژه ضمن اینکه معادل یک سال اعتبارات تمک دارایی استان را به خود اختصاص داد، با سرعت بالایی نیز به ثمر نشست.
وی به کمک کشاورزان به‌منظور تأمین آب شرب شهر همدان به‌عنوان اقدامی اثرگذار و حائز اهمیت اشاره کرد و گفت: با ممارست همکاران ما در شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای و همکاری کشاورزان عزیز، بیش از 70 حلقه چاه به‌منظور آب‌رسانی به این شهر وارد مدار آب‌رسانی شد.
استاندار همدان ضمن تقدیر از صبوری مردم همدان، خاطرنشان کرد: عبور از این بحران جز با همدلی در سطح استان و حمایت‌های شخص رئیس‌جمهور و دیگر مدیران کشوری، امکان‌پذیر نبود.
دبیر جشنواره شهیدرجایی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان نیز در نشست با اشاره به اینکه در دوره بیست‌وپنجم از جشنواره دستگاه‌های برتر در پنج گروه متناسب با عملکردشان دسته‌بندی شدند، گفت: دو دستگاه در مجموع همه گروه‌ها، به‌علاوه از هر گروه یک دستگاه برتر براساس شاخص‌های مورد نظر معرفی شدند.
تورج الوانیان با بیان اینکه در این جشنواره برگزیدگان در سه بخش جداگانه مورد ارزیابی و معرفی قرار گرفتند، عنوان کرد: گروه اول برگزیدگان دستگاه‌های اجرایی براساس بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی بین کلیه دستگاه‌های شرکت‌کننده، گروه دوم دستگاه‌های برگزیده براساس بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در هریک از گروه‌های پنجگانه و گروه سوم دستگاه‌های برگزیده به انتخاب ستاد جشنواره شهیدرجایی در محورهای ویژه بودند.
وی همچنین بیان کرد: یکی دیگر از محور‌های بیست‌وپنجمین جشنواره شهیدرجایی معرفی و تقدیر از مدیران برتر در سطح دستگاهای اجرایی بود که در این گروه نیز تعدادی از مدیران مورد تقدیر قرار گرفتند.
لازم به ذکر است در این دوره از جشنواره شهیدرجایی از فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به‌عنوان یکی از مدیران برتر استان همدان تقدیر شد.

شناسه خبر 61494