شناسه خبر:61667
1401/8/2 09:35:38
کرمانشاه میزبان هنرمندان کشور شد؛

برپایی نمایشگاه سراسری «صنایع دستی» در 120 غرفه

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برپایی سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در کرمانشاه خبر داد.

حامد وفا‌پور از برپایی سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد خبر داد.
وی از این نمایشگاه به‌عنوان ویترین صنایع دستی استان و دیگر استان‌های کشور یاد کرد و ادامه داد: هنرمندان صنایع دستی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
ترویج و رونق صنایع دستی، حفظ و احیای برخی از رشته‌ها، حمایت از افزایش فروش هنرمندان، بازاریابی، تبادل نظر و کسب تجربه از هنرمندان کرمانشاه و سایر استان‌ها ازجمله از اهداف برپایی این نمایشگاه است که مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه به آن اشاره کرد.
وی گفت: این نمایشگاه از دوم تا ششم آبان‌ماه از ساعت 15 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 9 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.
وفاپور با اشاره به برپایی 120 غرفه در نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: نیمی از این غرفه‌ها در اختیار هنرمندان کرمانشاه و نیمی دیگر در اختیار هنرمندان سایر استان‌های کشور است.
وی صنایع دستی را یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان در کنار این نمایشگاه ورکشاپ‌های آموزش صنایع دستی برپا خواهد کرد.

شناسه خبر 61667