شناسه خبر:61788
1401/8/5 09:13:30
نامه سه تشکل دانشجویی:

با هنجارشکنان برخورد شود

سپهرغرب، گروه خبر: سه تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان طی نامه‌ای از رئیس دانشگاه خواستار برخورد با بی‌حرمتی و هنجارشکنی در محیط آموزشی دانشگاه شدند.

طی نامه‌ای سه تشکل بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از رئیس دانشگاه خواستند با هنجارشکنان و بی‌حرمتی در محیط دانشگاه برخورد کند.
در این نامه آمده است: در چند روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان شاهد هنجارشکنی و بی‌حرمتی عده‌ای محدود بود که سعی داشتند فضای علمی، مهارت‌آموزی و خدمت به سلامت مردم را از مسیر اصلی خود دور کنند.
ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان ضمن زشت و قبیح شمردن این رفتارها، از جنابعالی تقاضامندیم با عوامل برهم‌زننده آرامش دانشگاه که آموزش و سلامت مردم را با مخاطره مواجه کرده‌اند، به‌طور جد مقابله داشته و با عوامل آن طبق نص قانون برخورد کنید تا محیط پویای دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان که همواره محیط احترام، شادابی، علم و توجه به سلامت آحاد مردم و فضای رقابت در خدمت بیشتر به مردم استان بوده است، بار دیگر به ریل حرکت متعالی خود بازگردد و طی مسیر کند.
انشاالله.

شناسه خبر 61788