شناسه خبر:61927
1401/8/9 09:01:10
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی همدان در بازدید پروژه‌های مدیریت شهری:

در یک سال اخیر حرکت خاصی در اجرای برخی پروژه‌ها شاهد نیستیم

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس و اعضای کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از برخی پروژه‌های عمرانی تعطیل و نیمه‌تعطیل شهرداری بازدید کردند و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند و اذعان کردند در یک سال اخیر حرکت خاصی در اجرای برخی پروژه‌ها شاهد نیستیم.

مهدی حیدری در حاشیه این بازدید گفت: با وجود تأکید و رویکرد شورای ششم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، متأسفانه در یک سال اخیر حرکت خاصی در اجرای برخی پروژه‌ها شاهد نیستیم و در بازدیدی که اعضای کمیسیون از برخی پروژه‌های عمرانی داشتند، تعدادی از آن‌ها تعطیل و برخی نیز نیمه‌تعطیل بودند!
حیدری افزود: پارکینگ آقاجانی‌بیگ یکی از اولویت‌های پروژه‌های عمرانی شهری بوده که سال‌ها است در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد، به‌طوری که در یک سال اخیر تنها دو درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملاً تعطیل است و باید فکری به حال آن شود.
وی تصریح کرد: پروژه‎ تجاری بلوار شهید فهمیده و ساختمان چندمنظوره شهرک مدرس نیز از دیگر پروژه‌های مدیریت شهری همدان هستند که متأسفانه در تعطیلی کامل به‌سر می‌برند و در این زمینه شاهد نارضایتی و گله‌مندی مالکان ساختمان شهید فهمیده به‌دلیل تأخیر بیش از یک‌ساله در واگذاری پلاک‌های تجاری هستیم.
حیدری در ادامه گفت: در بازدید صورت‌گرفته تنها پروژه مجتمع خدمات رفاهی الماس غرب واقع در بلوار شهید همدانی به همت شهرداری منطقه سه درحال فعالیت بود که امیدواریم طبق زمان‌بندی اعلام‌شده شاهد اجرای کامل این پروژه در راستای سامان‌دهی بخشی از خروجی شهر همدان باشیم.

شناسه خبر 61927