شناسه خبر:61997
1401/8/10 02:54:48

سپهرغرب، گروه خبر: مصادف با چهاردهمین کنفرانس ملی بتن و بیستمین همایش روز بتن در 16 لغایت 20 مهرماه 1401 در محل مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی برگزار شد. سیمان کردستان از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ سیمان غدیر با اتکا بر توان تولید انواع سیمان در کشور بر پایه فناوری منحصر به‌فرد تولید سیمان‌های آمیخته در منطقه خاورمیانه، با ارائه مطالعات پژوهشی، تحقیقاتی، تولیدی و تجربیات موفق مصرف سیمان‌های آمیخته در پروژه‌های بزرگ ملی، در این کنفرانس و همایش ملی شرکت داشت.

به‌عنوان یکی از حامیان برگزاری همایش، همواره در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز «بتن و توسعه پایدار» در کشور کوشا بوده است.

با توجه به قابلیت تولید انواع سیمان و تولید سیمان بر اساس سفارش مشتری و همچنین تولید سیمان‌های آمیخته بر اساس استانداردهای ASTM,EN,ISIRI، سیمان کردستان در طول سالیان متمادی در تأمین نیاز بازار مصرف در بازار داخلی و فرهنگ سازی مصرف سیمان‌های آمیخته در کشور ابرام ورزیده و با حمایت هلدینگ سیمان غدیر و تکیه بر توان متخصصان و کارشناسان مجموعه سیمان کردستان، موفقیت‌های شایسته ای در حوزه‌های مختلف مرتبط با صنعت سیمان و بتن کسب نموده است.

سیمان کردستان به‌منظور فرهنگ‌سازی مصرف سیمان‌های آمیخته در کشور، با بهره‌گیری از فضای نمایشگاه تخصصی همایش به‌عنوان بستری مناسب و مطلوب در راستای معرفی قابلیت‌ها، توانمندی‌های تولیدی و معرفی محصولات، ضمن درخواست مشارکت از گروهای علمی، تخصصی و تولیدی در زمینه مطالعات پژوهشی و تحقیقاتی در جهت مصرف سیمان‌های آمیخته در ساخت بتن، نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه با انجمن‌های صنفی و تولیدکنندگان عمده بتن آماده در کشور با محوریت همکاری و مشارکت‌های علمی و تولیدی اقدام نمود.

از دستاوردهای حضور در همایش می‌توان به برگزاری و حضور در نشست‌های متعدد علمی و تخصصی با حضور معاونان، مدیران و رؤسای سازمان‌ها، انجمن‌ها و مراکز تحقیقاتی، اساتید دانشگاهی، محققان و متخصصان صنعت سیمان و بتن، تولیدکنندگان بتن آماده، قطعات بتنی و افزودنی‌های شیمیایی و همچنین تولیدکنندگان و صادرکنندگان بالقوه در صنعت سیمان، بتن و حوزه‌های مرتبط در کشور اشاره نمود.

در اختتامیه همایش از هلدینگ سیمان غدیر به‌عنوان حامی برگزاری همایش با اهدای یادبود و تقدیرنامه تقدبر بعمل آمد و برافتخارات هلدینگ سیمان غدیر و در زیر مجموعه شرکت سیمان کردستان افزون گردید.

شناسه خبر 61997