شناسه خبر:62163
1401/8/14 23:17:59

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: فردی که در پیج اینستاگرامی خود اقدام به انتشار کلیپ تهدیدآمیز با سلاح و تشویش اذهان عمومی کرده بود، دستگیر شد.

افشین یاری عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری فردی که در پیج اینستاگرامی خود اقدام به انتشار کلیپ تهدیدآمیز با سلاح کرده بود، اظهار کرد: هدف این فرد تشویش اذهان عمومی بود.

وی گفت: دستگیری این مرد 33 ساله که شب گذشته اقدام به انتشار کلیپ با موضوع تهدید علیه امنیت و عرض اندام با سلاح گرم و سرد کرده بود، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: با شناسایی محل مخفیگاه متهم که از شدت ترس در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار مخفی شده بود، بلافاصله اکیپی از عوامل انتظامی شهرستان با محوریت پلیس اطلاعات و با همکاری کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد با کسب نیابت قضائی به آدرس مورد نظر مراجعه کردند.

وی ادامه داد: نامبرده که فردی معتاد به مواد مخدر از نوع صنعتی بود، در یک اقدام ضربتی دستگیر و به شهرستان منتقل و تحت‌الحفظ برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

یاری در پایان با ارائه هشدار به افراد شرور، بزهکار و معلوم‌الحال که فعالیت مجرمانه آن‌ها در بستر فضای مجازی از چشمان پلیس به دور نخواهد ماند، یادآور شد: چنین اعمال و رفتاری مجازات سنگینی در پی خواهد داشت.

شناسه خبر 62163