شناسه خبر:62185
1401/8/14 23:45:21

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از جذب و اختصاص سه هزار تُن قیر توسط بسیج سازندگی در راستای اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در استان مرکزی خبر داد.

سعید فرامرزی در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تعاملات و مطالبه‌گری‌های صورت‌گرفته توسط سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، سهمیه سه هزار تُن قیر جذب شد که در راستای اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه به 18 منطقه مختلف از شهرستان‌های استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: این سهمیه با مطالبه‌گری سازمان بسیج سازندگی برای استان مرکزی تخصیص داده شد تا با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مسئول ازجمله اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و با اتکا بر مشارکت‌های مردمی، نسبت به اجرای پروژه‌های عام‌‌المنفعه اقدام شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی‌ استان مرکزی ادامه داد: در همین راستا هم‌اکنون عملیات آسفالت‌ریزی در بیش از 56 کیلومتر از مسیرهای استان مرکزی توسط بسیج سازندگی و با همکاری دستگاه‌های متولی درحال اجرا است.

فرامرزی با اشاره به سهمیه تخصیص داده‌شده به شهرستان خنداب، شازند، کمیجان، ساوه، محلات، زرندیه و تفرش، گفت: این سهمیه‌ها براساس نیازسنجی اعلام‌شده از طرف مردم و مسئولین دستگاه‌های متولی و با اولویت پروژه‌های عام‌المنفعه از قبیل جاده بین مزارع، جاده گلزار شهدا، جاده‌های روستایی و غیره تخصیص یافته که این پروژه‌ها تاکنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با هدف کمک به ایجاد پیشرفت و آبادانی و با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و در راستای محرومیت‌زدایی، اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه را به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی خود در سراسر ایران اسلامی دنبال می‌کند.

 

شناسه خبر 62185