شناسه خبر:62206
1401/8/16 08:58:30

سپهرغرب، گروه خبر: فرودگاه همدان بارها پروازهایی را برقرار کرده و مجدد به تعطیلی کشیده شده است، این‌طور به نظر می‌رسد چاره کار ایجاد یک شرکت هواپیمایی اختصاصی باشد.

داستان تکراری تعطیلی فرودگاه همدان دیگر به قصه‌ای غم‌بار تبدیل شده است، داستانی که دیگر مردم نیز از آن ناامید شده‌اند و پرس‌‌وجویی نمی‌کنند.
وقتی آتاایر پروازهای همدان را تقبل کرد و ما نیز جشن برقراری پروازها را گرفتیم، مسئولان قول برقراری بلندمدت آن را دادند و برای افزایش پروازها نیز برنامه داشتند، اما دیری نپایید شرکت هواپیمایی آتا از ادامه انجام پروازها سر باز زد و باز فرودگاه به سمت تعطیلی رفت.
از همان ابتدا همه ما بر آن بودیم ایجاد یک شرکت هواپیمایی مختص همدان کارگشا خواهد بود، اما ایجاد شرکت اختصاصی نیز هزینه‌بر است و در کوتاه‌مدت قابل اجرا نیست و همین باعث شده فرودگاه سوت‌وکور روزگار بگذراند.
مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه درحال حاضر فرودگاه همدان پرواز تجاری ندارد، می‌گوید: شرکت آتا پروازهای همدان را لغو کرده و اکنون با شرکت‌های دیگری رایزنی دارد که نتیجه‌ای نداشته است.
جهانگیری با بیان اینکه پروازهای کیش‌ایر به‌علت مشکل ناوگان تعطیل شده است، افزود: تعطیلی پرواز مشهد نیز داستان دنباله‌داری است که همیشه در این زمینه صحبت کردیم و سرانجام مجدد تعطیل شده است.

شناسه خبر 62206