شناسه خبر:62296
1401/8/17 23:17:00

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان مرکزی با هشدار به آشوبگران و برهم‌زنندگان امنیت کشور گفت: کسانی که دست به چنین جنایاتی زده و یا امنیت کشور را خدشه دار می‌کنند بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت با این افراد برخورد می‌کند و هیچ مماشاتی با آنها نخواهد کرد.

سردار هادی رفیعی‌کیا در آیین تشییع پیکر شهید سجاد فراهانی از شهدای مدافع امنیت در اراک اظهار کرد: قدرشناسی مردم شهید پرور و همیشه در صحنه اراک که امروز با حضور گسترده خود در این مراسم باردیگر ثابت کردند ملت شهادت‌ هستند، جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی در راه امنیت این آب و خاک از عزیزترین هستی خود که همان جان شیرینشان است می‌گذرند تا مردم احساس ناامنی نکنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی تا آخرین قطره خون خود در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت پایدار در برابر هر توطئه‌و ناامنی ایستادگی و مقاومت خواهند کرد، گفت: شهید سجاد فراهانی اولین و آخرین شهیدی نیست که ناجا تقدیم امنیت کشور می‌کند، چرا که پلیس همیشه آماده دفاع از امنیت پایدار در سطح جامعه است.

رفیعی‌‌کیا با هشدار به آشوبگران و برهم‌زنندگان امنیت کشور تاکید کرد: کسانی که دست به چنین جنایاتی زده و یا امنیت کشور را خدشه دار می‌کنند بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت با این افراد برخورد می‌کند و هیچ مماشاتی با آنها نخواهد کرد.

امام جمعه اراک نیز گفت: دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب بدانند ملت ایران اجازه نخواهند داد امنیت کشور توسط عده‌ای اوباش خدشه‌دار شود.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی تاکید کرد: ایجاد هرج و مرج و آشوب در کشور خواسته دشمنان و بیگانگان است، اما مردم در برابر تمام توطئه‌ها بیدار و هوشیار بوده و اجازه تحقق خواب‌های شوم دشمنان را نمی دهند.

شناسه خبر 62296