شناسه خبر:62487
1401/8/23 08:49:10

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه بر رفع ایرادات و نواقص نگهداری خودرو و موتورسیکلت‌های توقیف شده در پارکینگ این شهرستان تاکید کرد.

محمودرضا سازنده در جریان بازدید از پارکینگ نگهداری خودرو و موتورسیکلت شهرستان ساوه اظهار کرد: بازدید از پارکینگ خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی این شهرستان با هدف صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق مردم صورت گرفت تا از نزدیک نحوه نگهداری و حفاظت از اموال مردم مورد بررسی قرار گیرد.
وی به شرایط نگهداری خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی در این پارکینگ اشاره کرد و افزود: در جریان این بازدید نواقص و ایراداتی در حوزه حفاظتی و امنیتی شامل سیستم روشنایی در شب، دوربین‌های مدار بسته و وضعیت دیوارهای پارکینگ وجود داشت که دستوراتی در این خصوص صادر و مقرر شد در یک مدت زمان کوتاه و تا زمان بازدید مجددی که در آینده نزدیک انجام می‌شود، برطرف شود.
دادستان ساوه همچنین خواستار اهتمام جدی در حفظ و نگهداری از خودروهای توقیفی و اشیاء موجود داخل خودرو شد و تصریح کرد: دقت در نگهداری اموال توقیف‌شده مردم یکی از مظاهر حفظ حقوق شهروندی است و هرگونه قصوری قابل پیگیری قضائی است.
سازنده همچنین در خصوص تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی که مدت زمان طولانی از نگهداری آنها در پارکینگ می‌گذرد نیز گفت: درصورتی‌که مالکان برخی خودروها شناسایی نشوند یا به هر دلیلی جهت تعیین تکلیف خودرو مراجعه نکنند، پس از گذشت یک بازه زمانی که قانون اعلام کرده است به عنوان اموال بلاصاحب براساس ضوابط و قوانین رفتار و دستور ضبط آنها صادر خواهد شد.

شناسه خبر 62487