شناسه خبر:6250
1397/12/5 10:35:58

سپهرغرب، گروه ورزشی: چهارمین هم‌اندیشی دانش‌افزایی داوران استان همدان ویژه پیشکسوتان در سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه پیام نور شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، چهارمین هم‌اندیشی دانش‌افزایی داوران استان همدان ویژه پیشکسوتان با حضور محمد فنایی پیشکسوت ارزنده داوری کشور، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال ایران، سعید کتابی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه، عباس قهرمانی معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر و داوران پیشکسوت شهرستان، استان و کشور در سالن جلسات شهید چمران دانشگاه پیام نور ملایر شهرستان یک‌هزار و 100 لاله سرافراز و شهر جهانی انگور و مبل و منبت، به همت هیئت فوتبال شهرستان و استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در دومین روز از اسفندماه سال جاری برگزار شد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال ایران طی این هم‌اندیشی با بیان اینکه فوتسال ایران در جهان مقتدر است، اذعان کرد: سه هزار مسابقه فوتسال در کشور برگزار شده است؛ همین‌جا از تیم فوتسال بانوان کشور که دو سال پیاپی در آسیا به مقام قهرمانی ‌رسیدند، تقدیر می‌کنم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: به‌رسم تقدیر و تجلیل از ورزش‌دوستان شهرستان ملایر و مسئولین پرتلاش آن در بخش آقایان یک سهمیه لیگ دسته دو فوتسال کشور و در بخش بانوان نیز یک سهمیه لیگ دسته یک فوتسال کشور را به شهرستان ملایر اهدا می‌کنم. 

کاظم سلیمانی همچنین در پایان صحبت‌های خود از مسئولین ورزش شهرستان ملایر و استان همدان و عوامل اجرایی و برگزارکننده هم‌اندیشی تخصصی و آموزشی مذکور تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

سعید کتابی، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه و رئیس هیئت فوتبال شهرستان ملایر نیز در ادامه ضمن خیرمقدم به میهمانان عزیز و داوران پیشکسوت کشور، استان و شهرستان، از زحمات و تلاش‌های هیئت فوتبال استان و کمیته داوری این هیئت و همچنین تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و ریاست اداره ورزش و جوانان در عرصه ورزش شهرستان و استان تشکر کرد و گفت: فوتبال را یک علم و صنعت می‌دانم و همکاری کامل خود را برای پیشرفت این رشته ورزشی در شهرستان، استان و کشور اعلام می‌کنم؛ افتخارآفرینی داوران، مربیان و تیم‌های فوتسال و فوتبال شهرستان ملایر را نیز در لیگ‌های استانی و کشوری به جامعه ورزش تبریک می‌گویم.

مهدی بوجاریان، دبیر هیئت فوتبال استان نیز ضمن تشکر از زحمات و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و ریاست اداره ورزش و جوانان و همچنین مسئولین پرتلاش هیئت فوتبال شهرستان ملایر، گفت: هیئت فوتبال استان همکاری کامل خود را در راه پیشرفت و اعتلای فوتبال و فوتسال شهرستان ملایر اعلام می‌کند.

بهروز فیروزبخت، رئیس دپارتمان داوری استان همدان نیز با اشاره به افتخارآفرینی‌های داوران و همچنین تیم‌های فوتبال و فوتسال شهرستان ملایر در مسابقات و لیگ‌های استانی و کشوری، بیان کرد: از تلاش‌ها و زحمات مسئولین ورزش شهرستان و هیئت فوتبال ملایر تقدیر و تشکر می‌کنم؛ امروز افتخار این را داریم که هم‌اندیشی مذکور در شهر جهانی انگور و مبل و منبت برگزار شد.

محمد فنایی نیز که با کمک‌داوری فینال جام جهانی 94 آمریکا در جهان برای ایران افتخارآفرینی کرده و پیشکسوت ارزنده داوری کشور است، حضور خود را در جمع مسئولین ورزش و داوران پیشکسوت شهرستان ملایر و استان همدان مایه افتخار دانست.

فنایی با بیان اینکه ملایر دارای پتانسیل بالایی در زمینه ورزش و جاذبه‌های گردشگری است، گفت: داوری را عشق و علاقه قلبی می‌دانم و از تلاش‌های مسئولین برگزاری این هم‌اندیشی تقدیر و تشکر می‌کنم.

عباس قهرمانی، معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی ضروری بوده، گفت: اجرای آموزش‌ها در طول سال برای ارتقای سطح علمی مربیان، داوران و ورزشکاران سطح شهرستان و استان امری مهم است.

گفتنی است: مطالب تخصصی این هم‌اندیشی در زمینه داوری توسط مدرسین و داوران حاذق و شایسته فدراسیون فوتبال کشور (فنایی و خسروی) با بیانی شیوا و رسا برای حاضرین گفته شد و آن‌ها استفاده لازم را از هم‌اندیشی تخصصی مذکور بردند.

در پایان این هم‌اندیشی طی مراسمی با شکوه از کلیه داوران پیشکسوت و شایسته که عمری را در میدان‌های کشوری، ملی و فراملی سوت زده و قضاوت و داوری کرده‌اند، توسط هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اهدای لوح تقدیر تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد.

شناسه خبر 6250