شناسه خبر:62709
1401/8/28 09:21:31

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از برگزاری همایش تأمین مالی غرب کشور در سوم آذرماه با هدف معرفی ظرفیت‌های دانش‌بنیان و فناوری و کمک به رونق اقتصادی استان در کرمانشاه خبر داد.

«بهزاد باباخانی» در جلسه هماهنگی برای برگزاری همایش تأمین مالی واحدهای تولیدی غرب کشور در کرمانشاه از دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط خواست که نهایت همکاری و هماهنگی خود را برای برگزاری هرچه بهتر این همایش به‌کار گیرند.
وی عنوان کرد: این همایش سوم آذرماه با حضور مدیران ارشد بورس و فرابورس کشور، مسئولان اقتصادی کشوری، استاندار و مدیران اقتصادی استان، صندوق‌های بزرگ تأمین سرمایه کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی متقاضی حضور در بورس و فرابورس و با حمایت استانداری کرمانشاه و مشارکت اتاق بازرگانی و بورس منطقه‌ای غرب کشور در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه ادامه داد: در این همایش میزگردهای مختلفی به‌منظور اطلاع‌رسانی از دستاوردها و ظرفیت‌های استان در بخش دانش‌بنیان، فناوری، شرکت‌ها و کارخانه‌ها با حضور مدیران بخش خصوصی و اجرایی و کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد و برگزار خواهد شد.

شناسه خبر 62709