شناسه خبر:62721
1401/8/28 09:37:53

سپهرغرب، گروه ورزشی: سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: جمعیت سازمان‌یافته بانوان ورزشکار این استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود دو برابر افزایش یافته است.

«مهین علی‌بخشی» روز پنجشنبه افزود: تعداد بانوان ورزشکار سازمان‌یافته این استان در سال گذشته 14 هزار و 633 نفر بود که این آمار در سال جاری به 26 هزار و 435 نفر رسیده است.
وی بیان کرد: هم‌اکنون 48 رشته ورزشی برای بانوان در استان مرکزی فعال بوده و استقبال از رشته‌های ورزشی روزبه‌روز درحال افزایش است.
سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: توجه به ورزش به‌ویژه در قشر بانوان در سلامت خانواده نقش مؤثری دارد و این قشر باید روزانه وقتی را به ورزش کردن اختصاص دهند.
علی‌بخشی یادآور شد: در شرایط کرونا تعداد بانوان ورزشکار سازمان‌یافته این استان با کاهش چشمگیری همراه بود، اما با عنایت خداوند و بهبود شرایط این بیماری، مجدد استقبال از رشته‌های ورزشی افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: بانوان ورزشکار استان مرکزی توانمندی‌های بالایی در رشته‌های خاص دارند و تاکنون افتخارات زیادی را برای کشور و این استان کسب کرده‌اند که امید است این افتخارآفرینی‌ها روزبه‌روز بیشتر شود.

شناسه خبر 62721