شناسه خبر:62779
1401/8/30 08:51:14

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 10 فقره سرقت و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی نجفی‌صالح در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت داخل خودرو در میدان «کربلا» مریانج از خودروهای مسافران و عبوری شهر همدان، مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.
وی در ادامه ابراز کرد: در همین راستا مأموران کلانتری 17 مریانج روز گذشته با رصد دوربین‌های مداربسته در محل‌های سرقت و همچنین به‌کارگیری شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی فردی شدند که با یک دستگاه خودرو پژو 405 و با پلاک دست‌کاری‌شده، اقدام به سرقت می‌کرد.
این مقام مسئول افزود: مأموران پلیس با پوشش انتظامی منطقه، فرد مورد نظر را دستگیر کردند که وی پس از انتقال به کلانتری و انجام تحقیقات پلیسی، به 10 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و در این رابطه یک دستگاه خودرو که دارای پلاک یکی از استان‌های هم‌جوار بود، توقیف و مقداری از اموال سرقتی نیز از نامبرده کشف شد.
سرهنگ نجفی‌صالح در پایان گفت: با توجه به اینکه استان همدان در محل عبور مسافران به چندین استان غرب کشور بوده، لازم است مسافران عزیز با هوشیاری کامل و همچنین مد نظر قرار دادن هشدارهای پلیسی، از سرقت‌های این‌چنینی جلوگیری کنند.

شناسه خبر 62779