شناسه خبر:63027
1401/9/6 11:01:46

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه اراک با بیان اینکه 140 صندوق قرض‌الحسنه در سطح شهرستان اراک فعالیت دارد، گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان مرکزی افتتاح شد.

سرهنگ محمد مهجوری در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: به‌مناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت بسیجیان و بسیج سازندگی ناحیه اراک توسط صندوق‌های قرض‌الحسنه استان برگزار شده است.
وی افزود: حدود 140 صندوق قرض‌الحسنه در سطح شهرستان اراک وجود دارد که از این تعداد 86 صندوق در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی غرفه ایجاد کرده‌اند و دستاوردها و توانمندی گروه‌های جهادی استان مرکزی را به نمایش گذاشته‌اند.
فرمانده سپاه اراک تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در راستای رفع گرانی و رفع بیکاری تدبیر شده که این صندوق‌های قرض‌الحسنه در اقصی نقاط استان و شهرستان به‌ویژه در سه شهرستان اراک و در روستاها ایجاد شده است.
مهجوری عنوان کرد: استقبال بسیار خوبی از سوی مردم شهر اراک از تولیدات موجود در غرفه‌ها وجود داشته است و تولیدات این غرفه‌ها محصولات خانگی، ارگانیک، صنایع دستی و صنایع تبدیلی بوده است.

شناسه خبر 63027