شناسه خبر:63083
1401/9/7 09:16:19

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه متأسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به ایجاد شهر بازی، شهر کتاب و نمایشگاه بین‌المللی استان بی‌توجهی شده است، عنوان کرد: در زمینه ساخت شهر بازی، تفاهم‌نامه‌ای با یک سرمایه‌گذار منعقد شده و قرار است عملیات اجرایی این پروژه بزرگ به‌زودی آغاز شود.

«بهمن امیری‌مقدم» در نخستین آیین تجلیل از افتخارآفرینان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان کشور دانست که همه باید به بالندگی آن‌ها کمک کنند و در ادامه گفت: همه باید کارت عضویت در کانون را به‌عنوان یک افتخار داشته باشند؛ تمام کودکان و نوجوانان عضو این مجموعه باشند.
وی نسل جدید را بسیار باهوش، مستعد و شایسته دانست و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب بر توجه ویژه به این نسل تأکید شده و باید از نوآوری‌ها و خلاقیت‌های این عزیزان در قالب تشکیل اتاق‌های فکر و اندیشه استفاده شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: متأسفانه طی سال‌های گذشته نسبت به ایجاد مجموعه‌های شهر بازی، شهر کتاب و نمایشگاه بسیار بی‌توجهی شده، اما اکنون اجرایی شدن آن‌ها در اولویت مدیریت ارشد استان است و قطعاً انجام می‌شود.
امیری‌مقدم عنوان کرد: در زمینه ساخت شهر بازی تفاهم‌نامه با یک سرمایه‌گذار منعقد شده و قرار است عملیات اجرایی این پروژه بزرگ به‌زودی آغاز شود.
وی ادامه داد: مدیریت ارشد استان خواهان ایجاد شهرهای زیبا، پُرتحرک و با نشاط برای تمام مردم استان کرمانشاه است و این برنامه را اجرایی خواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش بر ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه تأکید کرد و گفت: دشمنان سرزمین ما از پیروزی زیبا و مقتدرانه جوانان تیم ملی کشورمان و شادی و شعف مردم آزرده‌خاطر هستند. تیم ملی در قطر گل کاشتند و با پیروزی خودشان شادی و نشاط در کشور ایجاد کردند و دعا می‌کنیم در ادامه رقابت‌ها با برد تیم آمریکا و صعود به مرحله بعد، یک خوشحالی مضاعف در کشور ایجاد کنند.
استاندار کرمانشاه بر ایجاد نشاط در کودکان و نوجوانان تأکید کرد و با بیان اینکه تمامی برنامه‌های این نسل آینده‌ساز باید با نشاط همراه باشد، خواستار تهیه و پخش یک برنامه تلویزیونی ویژه کودکان و نوجوانان از شبکه زاگرس شد که با محوریت و اجرای خود آنان باشد.
امیری‌مقدم ادامه داد: مهارت‌آموزی یکی دیگر از اولویت‌های این نسل است و هر فردی که وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا آموزش‌وپرورش می‌شود، باید در راستای استعدادهایش، صاحب یک مهارت کاربردی شود.
وی تأکید کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در میان دانش‌آموزان باید با اولویت دنبال شود تا زمینه بستر کار و فعالیت علمی در فضایی مفید و سازنده، جدا از شبکه‌های مخرب اجتماعی برای این نسل آینده‌ساز فراهم شود.
این مقام مسئول در پایان ولایت‌مداری، انقلابی بودن، پاک‌دستی، تلاش و خلاقیت را یکی از ویژگی‌های یک مدیر ممتاز دانست و افزود: علاوه‌بر این ویژگی‌ها، ارتباط و تعامل خوب با همکاران و مخاطبین و خلاقیت در کار می‌تواند موجب موفقیت یک مدیر در عرصه عمل شود و خوشبختانه این ویژگی در مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیده می‌شود؛ چنانچه طی ماه‌های اخیر شاهد یک تحول مثبت در کانون بوده‌ایم که قابل تقدیر است.
در این مراسم کودکان و نوجوانان برگزیده استان کرمانشاه با اهدای لوح از تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار کرمانشاه برای توسعه استان و حمایت از نخبگان کودک و نوجوان تجلیل کردند.
پایان‌بخش این مراسم تقدیر از افتخارآفرینان بین‌المللی و ملی کودک و نوجوان استان کرمانشاه و عکس یادگاری با استاندار بود.

شناسه خبر 63083