شناسه خبر:63118
1401/9/8 10:41:00
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان:

مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: موضع‌گیری مقامات آمریکا در حوادث اخیر اثبات کرد که او دشمن درجه یک ملت ایران بوده و مهم‌ترین راه مبارزه با آن، خدمت به مردم است.

مسلم مخفی در شورای اداری شهرستان ملایر بیان کرد: در حوادث و اغتشاشات اخیر که در اصل علیه ایران و تمامیت ارضی کشور بود، دشمنان هیچ ابایی از بیان آشکار نیات خود ازجمله مسلح کردن دشمنان ایران نداشتند و این اوج خباثت و کینه‌توزی آنان را نشان داد.

وی ادامه داد: آنچه مهم است خدمت به مردم و تحکیم وصیت امام راحل (ره) در مراقبت از انقلاب با پشتیبانی از ولایت فقیه است.

مخفی افزود: اغتشاشات اخیر و موضع‌گیری مقامات آمریکا اثبات کرد که دشمن درجه یک ملت ایران او بوده و مهم‌ترین راه مبارزه با آن، براساس فرموده رهبری خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: مدیران با بصیرت، اگر رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند به کارهای اصلی خود برسید و خدمت به مردم را با تمام توان انجام دهید، به این فرمان عمل کنید و درگیر حواشی یا انتظار برای اینکه چه می‌شود و چه نمی‌شود، نباشید؛ زیرا رهبر انقلاب فرموده که این اغتشاشات هم تمام خواهد شد و این یک قول صادق است و چنین خواهد شد.

مخفی اضافه کرد: در استان همدان با مدیریت استاندار ولایی و اهتمامی که ایشان به اجرای فرامین رهبر انقلاب دارند، استان بدون حاشیه شرایط خوبی را طی کرد و در این حوادث نماند و اتفاقات بزرگی برای خدمت به مردم در این مدت رخ داد.

وی بیان کرد: میزبانی از سفرای کشورهای اروپایی، پیگیری محرومیت‌زدایی از چهره استان با همکاری نهادهای انقلابی و مسئول، پیگیری رفع مشکل آب شرب در روستاها، پیگیری حل مشکل زمین در همدان برای طرح مسکن ملی، برگزاری دیدارهای مردمی و اتفاقاتی از این دست، حکایت از اهتمام استاندار برای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در پیگیری امور و خدمت دولت به مردم است.

مخفی با اشاره به اینکه ظلم است اگر کسی بخواهد این فضای بدون حاشیه را که در آن فقط صدای کار شنیده می‌شود به سمت حاشیه برده و استان را از فضای کار دور کند، گفت: باید همه کمک کنیم تا مسیری که مدیریت اجرایی استان در خدمت بی‌منت و بدون حاشیه به مردم طی می‌کند، به تعالی و پیشرفت استان در گام دوم انقلاب منجر شده و امنیت استان که لازمه و پیش‌نیاز هر پیشرفتی است، به بهترین وجه تأمین شود.

شناسه خبر 63118