شناسه خبر:63193
1401/9/9 09:25:20

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه قضا به‌خاطر رأفت اسلامی نسبت به معترضین تشکر می‌کنیم و امیدواریم این سقف رأفت گسترش یابد؛ چون این‌ها فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.

سارا فلاحی در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به سازمان سنجش آموزش کشور، اظهار کرد: این سازمان باید به‌جای آنکه سالانه چند هزار داوطلب و چند صد دانشجو را در شرایط غیر رقابتی و شرایطی بسیار پُرالتهاب و غیر کنکوری به آزمون مجدد دعوت کند (درحالی که نه صورت‌جلسه‌ای علیه آن‌ها موجود است و نه ابزار تقلبی از آن‌ها گرفته شده و نه حتی گزارش نهادهای امنیتی وجود دارد و سوزاندن تروخشک باهم)، آب را که از سرچشمه گل‌آلود شده است، مطهر و پاک و دست مافیای بزرگ خریدوفروش سؤالات و تقلب در کنکور را قطع کند.
وی همچنین تأکید کرد: از کمیسیون صنایع می‌خواهیم سریعاً لایحه اسقاط خودرو را تعیین تکلیف کند تا در صحن بتوانیم ضمن حمایت از رانندگانی که تنها سرمایه خود را خرج خرید یک خودروی وارداتی کرده‌اند، دست دلالانی که امروز مافیای واردات خودرو را تشکیل داده‌اند، قطع کنیم.
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین با اشاره به دستور رئیس قوه قضائیه درباره بهره‌مندی زندانیان از ارفاق‌های قانونی ویژه آزادی زندانیان، گفت: از دستگاه قضا هم به‌خاطر رأفت اسلامی نسبت به معترضین تشکر می‌کنیم و امیدواریم این سقف رأفت گسترش یابد؛ چون این‌ها فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.
فلاحی در پایان خواستار اختصاص اعتبار لازم از سوی سازمان‌ برنامه‌های اعلامی درخصوص بهره‌مندی شهرستان‌ها هلیلان، سیروان و چرداول از مزایای مناطق جنگی شد.

شناسه خبر 63193