شناسه خبر:63439
1401/9/16 08:39:19

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: «بهنیا امامی» و «محمد زارعی» دو کُشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم‌های ملی جوانان و بزرگ‌سالان کشور دعوت شدند.

حامد جولایی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کُشتی آزاد ناشنوایان در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان جهت گرامیداشت هفته جهانی معلولین به میزبانی تهران برگزار شد.
وی افزود: استان کردستان با دو کُشتی‌گیر در این مسابقات حضور پیدا کرد و توانست دو نشان ارزشمند طلا را کسب کند.
جولایی خاطرنشان کرد: در نتایج رده سنی جوانان وزن 79 کیلوگرم «بهنیا امامی» از کردستان با غلبه بر تمامی حریفان خود عنوان نخست و نشان طلا را از آنِ خود کرد و جواز حضور در نخستین مرحله اردوی تیم ملی کُشتی آزاد جوانان کشور را به‌دست آورد.
وی افزود: در رده سنی بزرگ‌سالان نیز «محمد زارعی» دیگر نماینده کردستان بر سکوی قهرمانی وزن 70 کیلوگرم تکیه زد و ضمن کسب نشان طلای این وزن، جواز حضور در اردوی تیم ملی کُشتی آزاد کشور را به‌دست آورد.
جولایی اظهار کرد: رقابت‌های کُشتی آزاد و فرنگی انتخابی و قهرمانی ناشنوایان رده‌های سنی جوانان و بزرگ‌سالان کشور طی روزهای هشتم و نهم آذرماه با حضور 70 ورزشکار از استان‌های خراسان رضوی، فارس، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، لرستان، البرز، تهران، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و مرکزی در مجموعه ورزشی فدراسیون ناشنوایان برگزار شد.

شناسه خبر 63439