شناسه خبر:63540
1401/9/19 09:10:09

سپهرغرب، گروه خبر: پایگاه اورژانس 115 شهر توره با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و افتتاح پایگاه اورژانس 115 توره، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی پروژه مناسب در استان افتتاح شد که در ابتدای امر، پایگاه اورژانس 115 توره به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: این منطقه روزانه تردد بسیاری از وسایل نقلیه را شاهد است و از خیرین که در ساخت این پایگاه اهتمام داشتند قدردانی می‌کنیم و با حداکثر قدرت از این خیرین نیز حمایت خواهیم داشت.
عین‌اللهی اضافه کرد: استان مرکزی از نظر مدیریت و اهتمام خیرین در ساخت پروژه‌های بهداشتی و درمانی ممتاز است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند نیز به خبرنگاران گفت: این پایگاه خیرساز دارای وسعتی حدود 1025 مترمربع است و از سال گذشته روند ساخت آن آغاز شد.
مرتضی واعظ افزود: تجهیزات مورد نیاز این پایگاه توسط مرکز اورژانس استان فراهم شد و در گلوگاه غرب به شرق واقع شده است و ظرف یک ماه آینده مجهز به پایگاه اتوبوس اورژانس هم خواهد شد. پدهوایی این مجموعه نیز با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون تومان توسط شهرداری توره ایجاد شده که توسط وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.
وی اضافه کرد: این پدهوایی پس از پدهوایی مهاجران و شهر هندودر، سومین پدهوایی شهرستان شازند به شمار می‌رود.
گفتنی است؛ وزیر بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی توره شهر توره نیز بازدید کرد. وی در بدو ورود به استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز دیدار کرد.

شناسه خبر 63540