شناسه خبر:63557
1401/9/19 09:30:57

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان درگزین گفت: احداث پایانه مسافربری شهرستان درگزین نیاز مبرم مردم این شهرستان بوده که به‌جد پیگیر این موضوع هستیم.

کمیل خواستان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان درگزین با بیان اینکه رسانه‌ها بزرگ‌ترین ظرفیت برای فرهنگ‌سازی در مباحث ترافیکی به‌شمار می‌روند، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی ضرورت دارد، چراکه رسانه‌ها می‌توانند فرهنگ ترافیکی را در میان مردم به نحو مطلوبی نهادینه کنند.
وی با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خیز در شهرستان، تصریح کرد: از نقاط حادثه‌خیز در شهرستان دو نقطه مشخص شده بود که این دو نقطه حادثه‌خیز بهسازی و اصلاح شد.
خواستان ادامه داد: اعتبارات بسیار خوبی در حوزه تملک دارایی‌ها و سفر ریاست‌جمهوری برای شهرستان درگزین درنظر گرفته شد که تخصیص آن نیازمند پیگیری از طرف دستگاه‌های شهرستان است.
وی با تأکید بر تداوم نظارت‌های گروه سد معبر شهرداری، خاطرنشان کرد: نظارت مستمر گروه‌های سد معبر شهرداری از نقش مؤثری در کاهش ترافیک شهری قروه درگزین برخوردار خواهد بود.
خواستان همچنین گفت: اعتباراتی برای نصب دوربین‌های نظارتی به‌منظور کاهش حوادث و ترافیک درنظر گرفته شده که با تخصیص آن عملیات اجرایی شروع خواهد شد.
وی یادآور شد: رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها و جاده‌ها از مهم‌ترین موضوعات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بوده که باید قبل از شروع بارش برف و باران انجام شود.
خواستان در جلسه کارگروه کشاورزی این شهرستان نیز اظهار کرد: با شروع عملیات عمرانی در شهرک گلخانه‌ای کرفس، درگزین به‌ قطب گلخانه‌ای در کشور تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه قنوات شهرستان عمده آب کشاورزی را در درگزین تشکیل می‌دهد و روند احیا و لایروبی آن‌ها از سرعت مطلوبی برخوردار است، یادآور شد: جهاد کشاورزی شهرستان موضوع شهرک گلخانه‌ای شهر کرفس را با جدیت پیگیری کند و به نتیجه برساند.
خواستان افزود: درگزین با این که جوان و نوپا است، اما در تمام زمینه‌ها ظرفیت تبدیل شدن به یک شهرستان برتر را دارد.
وی گفت:️ محصولات تولیدی در شهرک گلخانه‌ای رز شهرستان در کشور عرضه می‌شود و مقداری از نیازمندی‌های استان را تأمین می‌کند.

شناسه خبر 63557