شناسه خبر:63565
1401/9/19 09:41:02

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 700 دانشجو در نقاط مختلف استان از خدمات تحصیلی و تربیتی این نهاد حمایتی استفاده می‌کنند.

«مجید مؤمنی» روز پنجشنبه افزود: ارتقای سطح علمی، تربیتی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین گام در مسیر توانمندسازی اقتصادی این قشر است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت زمینه موفقیت‌های تحصیلی و علمی آنان را فراهم کرده است، اظهار کرد: هم‌اکنون 10 هزار و 376 دانش‌آموز و 700 دانشجو از خدمات تحصیلی و تربیتی این نهاد حمایتی استفاده می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: کمک به ورود دانش‌آموزان تحت حمایت سال آخر به دانشگاه‌های دولتی با برگزاری دوره‌های کمک آموزشی و اهدای کتاب، پرداخت کمک‌هزینه شهریه و برگزاری دوره‌های آموزشی به‌منظور موفقیت در آزمون‌های استخدامی برای دانشجویان، از دیگر اقدامات این نهاد حمایتی است.
مؤمنی توانمندسازی فکری، فرهنگی و کمک به آینده‌سازان را از اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: کمک‌هزینه تحصیلی به‌منظور رفع بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت پرداخت می‌شود تا بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.
46 هزار خانوار با 85 هزار نفر جمعیت زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی قرار دارند.

شناسه خبر 63565