شناسه خبر:63590
1401/9/20 10:52:30

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن در همدان عقب هستیم، گفت: فشاری که در موضوع مسکن به مردم وارد شده را باید رفع کنیم که لازم است شهرداری و شورا در این زمینه همراهی کنند.

مسلم مخفی صبح روز گذشته در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: مبنای فعالیت ما افزایش تعامل و همکاری با تمام دستگاه‌ها است تا کارها جلو برود و در این مسیر تأکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر اینکه دستگاه‌ها در انجام امور مردم رقیب هم نباشند، برای همه ما فصل‌الخطاب است.
وی با تأکید بر اینکه برای حل معضلات نگاه‌های بخشی و سازمانی باید کنار گذاشته شود تا امور مردم تسهیل شود، افزود: باید با شورا و شهرداری همکاری‎‌ها افزایش پیدا کند تا مشکلات شهر و مردم رفع شود.
سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به اینکه در نهضت ملی مسکن در همدان عقب هستیم، گفت: موضوع مسکن یکی از قول‌های دولت مردمی است که باید در همدان دنبال شود و فشاری که بر مردم در این موضوع وارد شده را می‌بایست رفع کنیم؛ بنابراین باید شهرداری و شورا در زمینه مسکن ملی همراهی کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: طبق فرمایش رهبری هرکس مردم را از آینده ناامید کند، چه بداند و چه نداند، به سود دشمن کار می‌کند؛ همه باید از سیاه‌نمایی‌ها دوری کنند تا مشکلات به حداقل برسد.
مخفی با تأکید بر اینکه مسائل امنیتی، اقتصادی و اجتماعی از اولویت‌ها است، گفت: عملکرد شورا و شهرداری در زمینه نصب دوربین‌های نظارتی در شهر رضایت‌بخش است، اما در مسئله تأمین امنیت نیازمند افزایش تجهیزات به‌ویژه دوربین‎‌‌های نظارتی در نقاط مختلف در جهت تکمیل سامانه مانیتورینگ هستیم که باید در نقاط مورد نیاز تقویت شود.
وی افزود: در حوزه مسائل فرهنگی غفلت شده و سازمان فرهنگی شهرداری به‌عنوان یکی از متولیان حوزه فرهنگ باید با اقدامات جدید و اثرگذار بیش از گذشته به موضوعات و چالش‌های فرهنگی موجود توجه کند.
سرپرست فرمانداری همدان ادامه داد: سامان‌دهی فضاهای بصری و سیما و منظر شهری از دیگر اقداماتی است که مجموعه مدیریت شهری باید به آن توجه بیشتری کند و از تابلوها و بیلبوردهای شهری در جهت آگاهی‌بخشی و جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف می‌بایست با اقدامات جدید و اصلاحی بهره ببرد.
ادامه مطلب را در سایت روزنامه سپهرغرب به نشانی  مطالعه کنید.

شناسه خبر 63590