شناسه خبر:63730
1401/9/23 09:00:40

سپهرغرب، گروه خبر: معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: 15 گروه متشکل از 30 نفر بازرسان این سازمان وظیفه نظارت بر بازار شب یلدای این استان را برعهده دارند.

مهدی کاکاخانی روز سه شنبه اظهار کرد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا با بهره‌گیری از ظرفیت جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان ایلام در دو نوبت صبح و عصر در قالب گشت‌های مشترک انجام می‌شود.
وی افزود: قیمت و کیفیت کالاهای اولویت‌دار شامل هنداونه، میوه، آجیل، شیرین‌جات که مصرف بیشتری در شب یلدا دارند در این طرح بازرسی و با متخلفان برخورد می‌شود.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت ایلام با بیان اینکه دو تیم بازرسی 15 نفره در دو نوبت صبح و عصر در سطح بازار استان بر کالاها نظارت دارند، گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها توسط افراد سودجو می‌باشد.
کاکاخانی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله، گران‌فروشی، نقض پروتکل‌های بهداشتی، ارائه ندادن فاکتور و امتناع از درج قیمت مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.
وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، نبود برچسب درج قیمت بر روی کالا، موارد را به شماره شبانه‌روزی و گویای 124 اطلاع دهند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

شناسه خبر 63730