شناسه خبر:63815
1401/9/24 11:55:30

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، به‌مناسبت 14 آذر روز جهانی داوطلب مراسم بزرگداشتی در سالن شهدای استانداری برگزار گردید.

در این مراسم دکتر علی آقامحمدی مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از داوطلبان این جمعیت در سالن شهدای استانداری حضور داشتند.

میزبان مراسم دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان بود که در سخنان خود به اهمیت و جایگاه ویژه خدمت‌رسانی داوطلبانه، صادقانه و گمنام تاکید نموده و از زحمات این نهاد ارزشی در مسایل متعدد و بحران استان از جمله نهضت آبرسانی و خدمات‌رسانی اربعین تقدیر کرد.

دکتر آقامحمدی، مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود به اهمیت جایگاه زن در سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخته و داوطلبان و اعضای این جمعیت را از رهروان واقعی آن حضرت برشمرد و بر استمرار با قدرت و صلابت در این مسیر تاکید کرد.

همچنین در این مراسم که به‌منظور تجلیل از نیم قرن تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی آقای هادی غروی برگزار شده بود، دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور به بیان اهمیت جایگاه خدمات‌رسانی داوطلبانه این جمعیت پرداخت و مصادیق آن را در ادعیه مرتبط با ماه مبارک رمضان تشریح نموده و از مجاهدت‌های صادقانه آقای هادی غروی قدردانی کرد.

گفتنی است، در این مراسم از آقای نادر کرمی برگزیده داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر استان و کارمند شرکت گاز استان همدان با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

شناسه خبر 63815