شناسه خبر:63832
1401/9/26 09:02:17

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری همدان گفت: هم‌زمان با ایام فاطمیه همدان میزبان سه شهید گمنام است که ضمن برگزاری مراسم وداع، تشییع و بزرگداشت در برخی از نقاط شهرستان، پیکر مطهر شهدا خاک‌سپاری خواهد شد.

مسلم مخفی ادامه داد: پیکر مطهر شهدا در دانشگاه فرهنگیان، آموزش‌وپرورش و در جوار بارگاه امامزاده خضر همدان خاک‌سپاری خواهند شد.
وی اضافه کرد: انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس، ایثار، جهاد و شهادت اولویت خاصی است، اتفاقات اخیر گویای این واقعیت بوده که در انتقال این ارزش‌ها به جوانان و نوجوانان کوتاهی کردیم.
مخفی تصریح کرد: مراسم اعتقادی و مذهبی ما نباید محدود به قشر خاصی باشد و ضمن پیش‌بینی پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌ها، از فضای مجازی به‌صورت ویژه در امر اطلاع‌رسانی استفاده شود.
وی اظهار کرد: در اتفاقات اخیر سطح کشور با حمله به ارزش‌ها و مبانی اعتقادی مواجه هستیم که ضرورت دارد با جهاد تبیین و به‌ویژه در این‌گونه مراسم با بهره‌گیری از افراد توانمند، به سطح آگاهی اقشار مختلف مردم بیفزاییم.
سرپرست فرمانداری همدان افزود: برنامه تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در پیاده‌راه میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار خواهد شد.

شناسه خبر 63832