شناسه خبر:63839
1401/9/26 09:12:32

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام اسلامی هیچگاه تابع ظلم نشده و نخواهد شد.

سردار سیدمحمد باقرزاده روز پنجشنبه در آیین استقبال از پیکر شهدای گمنام در مرز مهران افزود: شهدای امنیت که این روزها در مقابل فتنه گران ایستادند و جانشان را فدا کردند، کسانی بودند که در سیل و زلزله و کرونا به مردم خدمت‌رسانی کردند ولی عده ای ناجوانمردانه این‌ها را مثل سیدالشهدا (ع) سنگ باران کردند.
وی تأکید کرد: در معارف ما هیچ چیز تصادفی یا اصطلاحاً شانسی نیست، بلکه فرصت وجود دارد و مهم این است که فرصت شناس باشیم و از فرصت‌ها استفاده کنیم مثل فرصت شما مرزنشینان مهران که توفیق دارید و به زایران اباعبدالله خدمت می‌کنید.
وی یادآور شد: شهدا برای ما فرصت‌سازی کردند بر خلاف برخی که امروز در حال فرصت‌سوزی هستند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یک روز بعد از 22 بهمن مشتی غارتگر و مزدور در روز 23 بهمن به پادگان مهاباد حمله کرده و بر اساس منطق زور خواستار خودمختاری شدند.
سردار باقرزاده اظهار کرد: از امثال کومله و دموکرات و منافقان جز خیانت و تشویش و جنایت سراغ نداریم، ضد انقلاب و کومله و دموکرات 10 لشکر ما را در کردستان معطل کردند.
وی بیان کرد: ضد انقلاب کردستان در طول جنگ تحمیلی 100 هزار نیروی ما را زمین گیر کرد و اینهایی که امروز مدعی زن آزادی و زندگی شده اند، باید درس آزادگی را از شهدا یاد بگیرند.
وی تأکید کرد: شهدا در روزگار وانفسای جنگ به یاری انقلاب و کشور شتافتند و وظیفه و رسالت خود را به‌خوبی شناختند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور امروز شما از ازل مشخص شده بود که به استقبال این شهدا بیایید و بر اساس تصادف و شانس نبوده است، شما توفیق پیدا کردید که در این مراسم حضور داشته باشید.
سردار باقرزاده افزود: جنایات دموکرات و ضد انقلاب را باید از این شهدا سؤال کنیم، سال گذشته پیکر شهیده فاطمه اسدی را تفحص کردیم که دموکرات‌ها شوهرش را اسیر و خودش را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند و بعد به همراه یک بسیجی که به دموکرات اعتراض کرد که چرا این زن را اذیت می‌کنید، او را هم به همراه شهیده فاطمه اسدی شهید کردند، به آنها گفتند قبر خودتان را بکنید و بعد این دو را تیرباران کردند.
وی اظهار کرد: آنقدر خفقان ایجاد کردند که فرزند خردسال شهیده اسدی را بستگانش هم جرات نکردند کمکش کنند و این دختر تا 15 سالگی در منازل مردم بزرگ شد، حالا این دموکرات‌ها به رهبری مصطفی هجری مدافع زن کرد شدند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر پاک شهدا در ششم دی ماه در ایلام تشییع خواهد شد و مردم ایلام یکبار دیگر نشان خواهند داد که پای ولایت نظام و انقلاب ایستاده اند و ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.
سردار باقرزاده افزود: در عملیات آزادسازی بستان هزار نفر شهید شدند و بعضی از فرماندهان دست و دلشان لرزید و احساس کردند باید استعفا بدهند تا دیگران فرمانده شوند.
وی یادآور شد: سردار محسن رضایی هر چقدر استدلال کرد این‌ها قبول نکردند، مطلب را به عرض امام رساندند، امام فرمودند: از ازل معلوم شده بود که در چنین روزگاری این‌ها بیایند و از اسلام دفاع کنند و به شهادت برسند، بعد امام فرمودند من در ساعات خاصی از شب شما رو دعا می‌کنم و جمله معروف را فرمودند که ای کاش من هم یک پاسدار بودم.
استاندار ایلام نیز در این آیین تأکید کرد: فضای استان به واسطه حضور پیکر مطهر 57 شهید گمنام معنوی شده است.
حسن بهرام‌نیا افزود: این شهدا برای امنیت و اقتدار کشور جان شیرین خود را فدا کردند و استقبال باشکوه مردم و مسئولان از پیکر مطهر شهدا نشانگر ایمان مردم استان است.
وی یادآور شد: این شهدا برای آرمان‌های مقدس خود و پاسداری از تمامیت ارضی کشور راهی جبهه‌ها شده و به فیض شهادت نائل شدندو عاقبت بخیری ما در سایه عنایت شهدای عزیز است.
استاندار ایلام تأکید کرد: افتخار ما این است که در مسیر شهدا حرکت کنیم و همواره یاد و خاطره آنان را پاس بداریم.
پیکرهای مطهر 57 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال باشکوه و پرشور مردم استان ایلام از طریق مرز بین‌المللی مهران وارد کشور شد.
آیین استقبال از 57 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در پایانه مرزی مهران برگزار شد.

شناسه خبر 63839