شناسه خبر:63891
1401/9/27 11:12:43

سپهرغرب، گروه خبر: طرح تشدید نظارت بر بازار محصولات قابل عرضه در شب یلدا در استان کرمانشاه با همکاری بازرسی سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه و تشکل‌های مرتبط از روز شنبه 26 آذرماه آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه روز شنبه در حاشیه مانوری که به‌صورت نمادین در بازار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح تا پایان ماه جاری در قالب دو شیفت کاری و با استفاده از 31 گروه مشترک نظارتی برگزار می‌شود که 18 گروه در سطح شهر کرمانشاه و 11 گروه دیگر نیز در سطح 13 شهرستان دیگر خواهد بود.
«علی چاله‌چاله» با بیان اینکه بازرسی از اصناف به‌ویژه عرضه‌کنندگان کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی در این طرح در ساعات مختلف روز و حتی تا پاسی از شب انجام می‌شود، افزود: گروه‌های نظارتی در رصد خود از بازار با هرگونه گران‌فروشی،کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و صدور فاکتور که از مصادیق تخلف صنفی است، برخورد خواهند کرد.
وی اضافه کرد: برخورد با تخلفات صنفی در حوزه کالاهایی ازجمله میوه، آجیل و شیرینی از اهداف اجرای این طرح به‌شمار می‌رود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در بازدید از چند فروشگاه و مغازه اختلاف قیمت چندانی با قیمت‌های مصوب به چشم نمی‌خورد، افزود: خوشبختانه هیچ کمبودی در اقلام مختلف کالایی در بازار وجود نداشته و همه‌چیز به‌وفور وجود دارد.

شناسه خبر 63891