شناسه خبر:64090
1401/10/1 08:59:44

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از ‌ توزیع 18 هزار بسته معیشتی هم‌زمان با ایام فاطمیه در استان خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری نهضت کمک مؤمنانه از ابتدای فراگیر شدن بیماری کرونا راه‌اندازی شد و با لبیک ملت ایران به یک حرکت موفق تبدیل شد و امروز حرکت کمک‌های مؤمنانه به یکی از نرم‌افزارهای انقلاب اسلامی تبدیل شده است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات سپاه در طول سال‌های اخیر رزمایش کمک مؤمنانه است که امروز به یک نهضت تبدیل شده و بیش از 50 عنوان خدمت در راستای این نهضت به مردم و ولی نعمتان انقلاب ارائه می‌شود و بسیج پرچم‌دار این نهضت و سنت حسنه و خداپسندانه است.
سردار کریمی با بیان اینکه نهضت کمک مؤمنانه به برکت بسیج مردمی امروز به یک سنت جاری تبدیل شده، گفت: اقشار مختلف بسیج با پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی اقدامات مختلفی ازجمله آزادی زندانیان معسر غیر عمد، کمک به تأمین لوازم آموزشی دانش‌آموزان نیازمند از قبیل تبلت، گوشی موبایل و لوازم‌التحریر، پوشاک، کمک به اصناف، رفع مشکلات کارخانه‌ها، حل مشکلات کارگری و سایر خدمات مؤمنانه که فهرست کاملی از خدمات را دربرمی‌گیرد، انجام می‌دهند و روزبه‌روز توسعه می‌یابد و تقویت می‌شود.
وی افزود: امروز بسیج با عمل به مکتب علوی و فاطمی، پرچم عزت و افتخار را به دست گرفته و کارنامه موفق آن در عرصه‌های مختلف نمایش نقش‌آفرینی حضور ملت ایران است و آن چیزی که توانسته بسیج را در عرصه‌های مختلف موفق کند، ایمان، عمل صالح، ولایتمداری و معنویت است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در طول سه سال گذشته و به مناسبت‌های مختلف، سپاه و بسیج در قالب قرارگاه نهضت کمک مؤمنانه و با دبیری بسیج سازندگی استان اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام داده‌اند که منشأ خیرات و برکات فراوان برای مردم بوده است.
وی با اشاره به توزیع 18 هزار بسته معیشتی در رزمایش بسیج سازندگی استان، گفت: در آذرماه و به‌مناسبت ایام فاطمیه و با تأسی از مکتب حضرت زهرا (س) توزیع بیش از 18 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت که به شکل هدفمند و محله‌محور در اختیار ولی‌نعمتان انقلاب قرار می‌گیرد.
سردار کریمی خاطرنشان کرد: تاکنون در سطح استان مرکزی و به همت بسیج سازندگی استان بیش از 600 هزار بسته معیشتی توزیع شده و این سنت حسنه را در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهیم داد.

شناسه خبر 64090