شناسه خبر:64163
1401/10/3 09:21:42

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام با بیان اینکه افتخار ما نوکری و خادمی مردم است، گفت: بزرگان و معتمدان نقش اساسی در توسعه و رفع مشکلات مناطق مختلف استان دارند.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست با معتمدین و بزرگان شهرستان دره‌شهر، اظهار کرد: شهرستان دره‌شهر میزبان سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بودند، شهدایی که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از نوامیس مملکت و امنیت کشور سرمایه وجودی خود را با خدا معامله کردند.
وی افزود: شهدا که از همه چیز خود برای دفاع از کیان اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی گذشتند امروز برای ما فرصت سازی کردند و امروز پیکر مطهر این شهدا مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت و در روز ششم دی ماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان تشییع می‌شوند.
استاندار ایلام بیان کرد: دشمنان تلاش کردند و هر چه داشتند برای سرنگونی نظام به منصه ظهور رساندند ولی به لطف خدا و به برکت همین خانواده‌های معزز شهدا و مردم عزیز و میهن دوست و ولایت مدار، نقشه‌های آنان نقش بر آب و تلاش‌های مذبوحانه آنان منجر به شکست شد.
بهرام نیا تصریح کرد: اگر این برنامه ریزی دشمنان در هر جایی دیگر انجام می‌شد به طور قطع آن نظام ساقط می‌شد و پلیس ما و حافظان امنیت ما بدون سلاح، مقتدرانه و با رأفت اسلامی در راستای حفظ امنیت با تقدیم 50 شهید در میادین حضور پیدا کردند و با کمترین تلفات و کشته سازی که هدف دشمنان بود، امنیت را حفاظت کردند.
استاندار ایلام یادآور شد: دشمنان می‌خواستند امنیت کشور را برهم بزنند، به بیت‌المال آسیب بزنند، به مردم غیرتمند دره‌شهر تبریک می‌گویم و از صمیم قلب از آنان تشکر می‌کنم و خوب درخشیدند و دست رد به سینه دشمنان و معاندین گذاشتند.
وی ابراز کرد: هر جایی که بزرگان و معتمدان حضور و ورود پیدا کردند کمترین مشکلات را داشتیم، یکی از شهرهایی که بزرگان و معتمدان وارد شدند شهرستان دره‌شهر بوده است، به طور قطع مردم این شهرستان مشکلاتی دارند که برخی برما پوشیده نیست و این جلسات فرصت مناسبی برای بیان مشکلات است، ما افتخار می‌کنیم که خادم مردم هستیم نظام با همه وجود در خدمت مردم است ما نوکر مردم هستیم و اگر مردم نبودند ما مسولان هم نبودیم.
استاندار ایلام یادآور شد: امروز هم در جمع و معیت تعدادی از مسولان ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صحبت‌ها و حرف‌های بزرگان این شهرستان شنیده خواهد شد و به‌طور قطع همه کمک خواهد کرد که مشکلات شهرستان مرتفع شود.
بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در طول 43 سال از عمر با برکت نظام اسلامی انجام شده است، از اعتبارات یک هزار و 8 میلیارد تومان سفر معاون محترم اجرایی ریاست جمهوری اعتباری بالغ بر 168 میلیارد تومان به شهرستان دره‌شهر اختصاص یافته است و در بحث آبرسانی با کمک بسیج سازندگی در قالب قرارگاه محرومیت زدایی 48 روستا در حوزه جنوب استان مورد توجه قرار دارد.
گفتنی است، بیکاری و تورم، جاده‌های دسترسی به بخش‌ها و روستاهای استان به مرکز استان و شهرستان آبدانان، مساله آب و خاک و کشاورزی شهرستان، تامین منابع آب و ایستگاه‌های پمپاژ، تورم در سطح شهرستان و... از جمله مسائلی بود که توسط جمعی از معتمدین و بزرگان شهرستان دره‌شهر در این نشست مطرح شد.

شناسه خبر 64163