شناسه خبر:64389
1401/10/8 10:50:01

دربخشی از بیانیه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان آمده‌است:قیام عاشورایی ملت شهیدپرور ایران اسلامی در نهم دی1388 از مهمترین حماسه‌ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که اهمیت آن در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی می‌شود؛ زیرا این حماسه بزرگ با خنثی‌سازی این توطئه عظیم و پیچیده، ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی را تضمین کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان  به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی و شهادت سردار آسمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است

بسم الله الرحمن‌الرحیم

انقلاب اسلامی  و دوران تاریخ‌ساز آن  دارای از قله‌های پیروزی و افتخار آمیزی است که در تارک تاریخ  و در دل و جان ملت نقش بسته است. روزهای سراسر شور و شعور دوران پیروزی انقلاب اسلامی، سال‌های غرورآفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا،  دستاوردهای کم‌نظیر و پیشرفت‌های هسته‌ای، علمی و ... گذر از فتنه‌های 78 ، 88 ، 98 و1401و شکستن شاخ استکبار در منطقه و اضمحلال دست‌پرورده‌های او در سوریه و عراق همچون داعش از نمونه‌های بارز آن است و در این عرصه دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز ناکام گشته‌اند.

قیام عاشورایی ملت شهیدپرور ایران اسلامی در نهم دی1388 از مهمترین حماسه‌ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که اهمیت آن در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی می‌شود؛ زیرا این حماسه بزرگ با خنثی‌سازی این توطئه عظیم و پیچیده، ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی را تضمین کرد.

حماسه  عظیم نهم دی، یوم‌الله بصیرت و میثاق با ولایت در تقویم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند “نهم دی”  تجلی بصیرت و هشیاری مردمان خداجویی است که در دامانشان قهرمانانی چون سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته‌اند. گذر تاریخ از 9 دی به 13 دی چه زیبا توالی مفاهیم ارزشمند “بصیرت و هوشیاری” و “شجاعت و ایثار” را به هم پیوند می‌دهد و ثمره انقلاب سوم را اخراج استکبار جهانی از این منطقه قرار می‌دهد.

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان  با گرامیداشت سیزدهمین سالگرد حماسه عظیم  نهم دی و  سومین سالگرد شهادت سردار آسمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ملت بصیر، ولایتمدار، شهیدپرور و انقلابی را به بصیرت، حضور در عرصه‌های جهاد تبیین، وحدت و استقامت در سایه‌سار نخل ولایت و حضور پرشور در راهپیمایی حماسه نهم دی، " میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن " در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان دعوت می‌کند.

شناسه خبر 64389