شناسه خبر:64411
1401/10/10 09:40:18

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توسعه و آبادانی کشور در گرو سلامت جسمی و روحی کارگران است و برای همین باید در تکمیل زیرساخت‌های ورزش کارگری تسریع شود.

کیومرث حبیبی روز پنجشنبه در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران سنندج در ناحیه بهاران این شهر اظهار کرد: گستردگی خدمات و جمعیت تحت پوشش وزارت تعان، کار و رفاه اجتماعی و نیز تنوع خدمات آن، نیازمند توجه ویژه به تکمیل پروژه‌های عمرانی است که موجب رفاه و آسایش جامعه و به ویژه خانواده‌های کارگری می‌شود.
وی افزود: در سفر هیئت دولت 180 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های ورزش کارگری در استان اختصاص یافت و در خصوص کمک به این اجرا و تکمیل این طرح‌ها از هیچ کمکی مضایقه نمی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از روند تکمیل پروژه و همچنین از خدمات رسانی این مجموعه کارگری به مردم بویژه قشر کارگران ابراز رضایت کرد.
دهه فجر زمان بهره برداری از استخر مجموعه ورزشی کارگران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم در این بازدید گفت: توسعه زیر ساخت‌های ورزش کارگری به سلامت کارگران و خانواده آنان کمک و از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.
فرزاد پیشکاری با اشاره به جذب اعتبار 180 میلیارد ریالی مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی کارگران، افزود: استخر این مجموعه تا دهه مبارک فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
وی یادآور شد: هم‌اکنون مجموعه‌های ورزشی کارگری در شهرستان‌های سنندج، قروه، مریوان و بیجار در حال ارائه خدمت به جامعه کارگران و خانواده‌های آنان است و در تلاش هستیم در سایر شهرستان‌های نیز مجموعه‌های ورزشی کارگری راه اندازی کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه وزارت کار خدمات گسترده ای را به همه اقشار مردم ارائه می‌دهد، اظهار کرد: گستردگی خدمات ارائه شده از یک طرف و انبوه مخاطبان باعث شده است این وزارتخانه یکی از وزارتخانه‌های مهم و حیاتی در کشور باشد.
پیشکاری یادآور شد: 214 هزار و 522 کارگر بیمه شده در 17 هزار و 926 کارگاه مشمول قانون کار در استان فعالیت دارند.

شناسه خبر 64411