شناسه خبر:64423
1401/10/10 10:02:15
توسط مربیان و تکواندوکاران نوجوان همدانی حاصل شد؛

عبور از سد حریفان قدرتمند و آفرینش شگفتی در مسابقات تکواندو کشور

سپهرغرب، گروه ورزشی: مسعود جواندل: خوشبختانه با همدلی و تجربه خوب مربیان، تیم تکواندو نوجوانان همدان از سد حریفان قدرتمند عبور کرد و با درخشش تکواندوکاران مستعد تیم، شگفتی در مسابقات خلق شد.

مدیرعامل شرکت حقوقی، فرهنگی و ورزشی پیشرو تمدن هگمتانه برگزاری منظم مسابقات توسط سازمان لیگ فدراسیون و قضاوت‌های عادلانه را از نکات برجسته این دوره از مسابقات لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور عنوان کرد.
رحیمیان با قدردانی از حمایت‌های خوب دست‌اندرکاران ورزش همدان، یادآور شد: در این مدت علی حقیقی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، علی رشیدی رئیس ورزش و جوانان شهرستان، احسان قنبری رئیس هیئت تکواندو استان، ولی شعبانی دبیر هیئت تکواندو همدان، آکادمی امنیت سایبری لیان و سیدمجید حسینی مدیرعامل شرکت تولیدی ساچ‌تیک چوب در موفقیت تکواندوکاران تیم ما تأثیر بسزایی داشته‌اند.
وی با تمجید از عملکرد مربیان پیشرو تمدن هگمتانه در کسب این موفقیت، گفت: مربیان ارزنده تکواندو همچون حسین همایونی، مجید دیبافر، ابراهیم خاوری، مسعود کاظم‌پور، احسان افراسیابی، هادی مینایی و سایر مربیان سازنده بودند.
عضو کادر فنی تیم پیشرو تمدن هگمتانه همدان نیز ابراز کرد: مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور در فصل جاری از سطح بالایی برخوردار بود و ملی‌پوشان تکواندو با سابقه قهرمانی و نایب‌قهرمانی جهان در این دوره حضور داشتند.
حسین همایونی افزود: خوشبختانه با همدلی و تجربه خوب مربیان تیم خود توانستیم از سد حریفان قدرتمند عبور و با درخشش تکواندوکاران مستعد تیم، شگفتی در مسابقات خلق کنیم.
وی اضافه کرد: به‌لحاظ امکانات شرایط تیم ما مطلوب بود و با همفکری که با مدیرعامل تیم پیشرو هگمتانه داشتیم، توانستیم هفته به هفته گام‌های مؤثرتری برداریم.
مربی جوان و با دانش تیم پیشرو تمدن هگمتانه همدان نیز گفت: در مرحله مقدماتی با آنالیز دقیقی که از حریفان داشتیم، توانستیم امتیاز‌ها را برای صعود به‌خوبی جمع‌آوری کنیم.
مجید دیبافر افزود: با وجود دو باخت مقابل تیم‌های کن و هیئت تکواندو استان تهران در مرحله گروهی، به‌عنوان تیم سوم موفق به صعود شدیم؛ اما در مرحله نهایی حریفان را با برنامه اصولی کادر فنی غافلگیر کردیم.
دیبافر بیان کرد: ضمن مشاوره‌های فنی با مربیان مطرحی که در تیم حضور داشتند، توانستیم مقابل تیم‌های هیئت تکواندو تهران، نوید البرز، هیئت تکواندو آذربایجان شرق و آینده‌سازان کن به برتری برسیم و مقابل تیم کن که در چند سال گذشته قهرمان همیشگی مسابقات بود نیز به تساوی دست یافتیم.
وی ادامه داد: اتحاد و همدلی رمز موفقیت این تیم بود و هرگاه اختلاف سلیقه‌ای به‌لحاظ فنی به‌وجود می‌آمد، بزرگ‌ترها و پیشکسوتان تکواندو با تصمیم منطقی شرایط تیم را به سمت موفقیت هدایت کردند.

شناسه خبر 64423