شناسه خبر:64531
1401/10/13 08:43:09

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان همدان تصریح کرد: اهتمام شرکت سحر به رعایت ملاحظات محیط‌زیستی در نوع بسته‌بندی محصولات، ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در این حوزه و مدیریت انرژی، قابل توجه است.

سیده‌مریم محمدی در نشستی با مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر افزود: رعایت استانداردهای محیط‌زیستی برای شرکت‌های صنایع غذایی اهمیت وافری دارد، زیرا به مصرف‌کنندگان این اطمینان را می‌دهد که تولیدکننده محصول غذایی ضمن رعایت استانداردهای غذایی، به استانداردهای محیط‌زیستی هم نزدیک شده است.
محمدی بر اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و صنایع در حوزه محیط‌زیست تأکید و بیان کرد: صندوق ملی محیط‌زیست سازوکار مشارکت صنایع در طرح‌های محیط‌زیستی و آموزش و فرهنگ‌سازی در این حوزه را مشخص کرده است و تسهیلاتی برای کاهش آلودگی‌های محیط‌زیستی ناشی از فعالیت واحدهای صنعتی و حفظ تنوع زیستی اعطا می‌کند.
مسعود توتونچیان، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر نیز گفت: تمام تلاش شرکت این است که دیون مسائل محیط‌زیستی از ما برای آیندگان باقی نماند و با تلاش بیشتر، بخشی از دغدغه‌های جامعه در حوزه اشتغال و تأمین محصولات را برطرف کنیم.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان همدان در ادامه به‌منظور بررسی اقدامات محیط‌زیستی، از شرکت صنایع غذایی سحر بازدید کرد.

شناسه خبر 64531