شناسه خبر:64534
1401/10/13 08:47:02

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم بر نهادینه‌سازی و حمایت از ورزش با اولویت بانوان هستند و باید توجه جدی به این حوزه داشته باشند.

«حسن رضانیا» روز دوشنبه در شورای تربیت بدنی و ورزش استان همدان اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی در واگذاری امکانات و زیرساخت‌های ورزشی به حوزه‌های مختلف ورزشی به‌ویژه همگانی و بانوان اقدام کنند.
وی با تأکید بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در ادارات و دستگاه‌های دولتی استان همدان، افزود: امسال با برگزاری جشنواره ورزش کارکنان اقدام‌های خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت همگانی صورت گرفت، اما استقبال دستگاه‌ها با توجه به جمعیت بالای قشر کارمند، مناسب نیست.
رضانیا ادامه داد: توجه به ورزش کارمندان بسیار حائز اهمیت است و باید برنامه‌ریزی لازم را در راستای فعالیت گسترده ورزش کارکنان داشته باشند.
وی بیان کرد: از این پس تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همدان باید امکانات ورزشی را در اختیار هیئت‌های ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی و بانوان قرار دهند.
معاون استاندار همدان همچنین خاطرنشان کرد: شهید قاسم سلیمانی نمادی از اقتدار، صلابت، سخت‌کوشی و ازخودگذشتگی بود و اگر بخواهیم امروز شعار ایران قوی را عملی کنیم، ورزش یکی از راه‌های اصلی رسیدن به این شعار است.

شناسه خبر 64534