شناسه خبر:64555
1401/10/13 09:12:27

سپهرغرب، گروه خبر: «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه که 11 روز از انتصابش، می‌گذرد در نشستی با اعضای مجمع نمایندگان استان، ضمن تشریح برنامه‌های خود، نمایندگان مردم را نیز برای کمک به پیشرفت و آبادانی کرمانشاه به کمک طلبید و از آنان خواست در راستای تحقق برنامه‌های دولت و رفع مشکلات استان مسئولان را یاری دهند.

در این نشست؛ استاندار و هشت نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی؛ همدل و همصدا بر هم افزایی و تلاش جمعی در خدمت‌رسانی به مردم استان تاکید کردند.
در این جلسه که پس از مدت‌ها و در رویدادی کم سابقه با حضور همه اعضای مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، بر تقسیم کار طبق روال قانونی و پیگیری هریک از افراد در جهت رسیدن به اهداف مشترک تاکید شد.
نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه بر ادامه این جلسات در فواصل زمانی منظم، با دستور جلسه و برنامه‌های تدوین شده در جهت پیشبرد استان تاکید کردند.
این جلسه مشترک که همه اعضای مجمع در کنار استاندار بر وحدت و همدلی برای استان و کرمانشاهی‌ها تاکید کرده اند، می‌تواند در آغاز مدیریت استاندار جدید نویدبخش همکاری‌های ثمربخش در پیشبرد برنامه‌های دولت مردمی در استان باشد.
استان کرمانشاه هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که دو تن از آنان سمت‌های کلیدی در مجلس یازدهم دارند. «عبدالرضا مصری» نماینده کرمانشاه نایب رئیس دوم مجلس است و «محمد رشیدی» دیگر نماینده کرمانشاه نیز عضو هیئت رئیسه است.
«ابراهیم عزیزی» نماینده کرمانشاه و «آرش لهونی» نماینده اورامانات عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات هستند، «شهریار حیدری» نماینده مردم شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، «مجتبی بخشی پور» نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو عضو کمیسیون عمران، حجت الاسلام سید «جواد حسینی‌کیا»؛ نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون صنایع و معادن و «علی رضایی» نماینده هرسین، کنگاور و صحنه نیز عضو کمیسیون اقتصادی است.
«محمدطیب صحرایی» 30 آذرماه امسال به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد و اول دی ماه با حضور وزیر کشور در استانداری معرفی شد.
وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه، دکتر «محمدطیب صحرایی» استاندار جدید این استان را شخصیتی خلاق، مبتکر و اندیشمند توصیف کرد و گفت: تجربیات ارزشمند وی می‌تواند به خوبی کرمانشاه را به سمت پیشرفت هدایت کند.
حجت الاسلام سید «جواد حسینی‌کیا»؛ نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین معارفه استاندار جدید کرمانشاه گفت: در راستای خدمت به مردم نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با تمام وجود آماده تعامل و هم افزایی با استانداری هستند.
«شهریار حیدری»؛ نماینده مردم شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تبریک به «محمدطیب صحرایی» به عنوان استاندار جدید وظیفه شرعی و قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را حمایت از استاندار و مشورت دادن به او در انجام وظایف دانست.
«محمدطیب صحرایی»؛ استاندار کرمانشاه نیز در آیین معارفه خود گفت: وظیفه ایجاد کرمانشاهی آباد و آبرومندتر بر دوش ما نهاده شده است و هر یک از ما به این موضوع بیاندیشیم که توان انجام چه کار مثبتی برای بالندگی و رشد کرمانشاه را داریم.
وی تصریح کرد: به امید خداوند متعال و همراهی و همدلی مردم کرمانشاه یک حرکت پرتلاش، پرجوشش و پر امید را در استان آغاز خواهیم کرد و باید در سراسر استان یک رقابت سازنده برای تلاش و سازندگی شکل بگیرد.
صحرایی عنوان کرد: به عنوان فرزند کرمانشاه دست یاری به سوی همه دراز می‌کنم تا با همراهی و همکاری استانی آبادتر و زیباتر و در خور شان کرمانشاه بسازیم.

شناسه خبر 64555