شناسه خبر:64612
1401/10/14 09:46:16

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی گفت: پویش دلگرمی احسان با اهدای 130 وسیله گرمایشی در مناطق محروم استان کلید خورد.

مجتبی تهامی در آیین پویش دلگرمی احسان اظهار کرد: در این پویش 130دستگاه بخاری با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد ریال تحویل خانواده‌های نیازمند خواهد شد.
وی در ادامه افزود: مخاطب این پویش خانواده‌های مناطق محروم استان است که با مشارکت گروه‌های جهادی کاملا رایگان توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: در این پویش نیز 130 دستگاه بخاری گرمایشی به ارزش هر دستگاه 18میلیون ریال تهیه و در اختیار ‌خانواده‌های شناسایی شده نیازمند قرار داده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برابر رسالت تعیین شده به طور مستمر شرایط و وضعیت معیشی مردم را بررسی می‌کند، افزود: به گروه‌های جهادی تاکید جدی شده حین توزیع وسایل گرمایشی، شأن و منزلت افراد مورد نظر حفظ شود.
تهامی در خصوص شیوه شناسایی خانواده‌های نیازمند در این طرح، تاکید کرد: این آمار توسط گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی استان شناسایی شده و در اختیار ستاد قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و هرآنچه در توان داشته باشیم در راستای ارائه خدمت به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.
وی یادآور شد: باید در زیر سایه پرمهر نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگونه ناکامی و تلخ کامی از قشرهای محروم برطرف و فاصله بین قشرهای مختلف جامعه بسیار کم شود که در این راستا ستاد اجرایی با تمام توان پای کار است.

شناسه خبر 64612