شناسه خبر:64627
1401/10/15 09:27:16

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری هنرواره بزرگ «جان فدا» تا 12 بهمن‌ماه در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در جمع خبرنگاران از برگزاری هنرواره بزرگ «جان‌فدا» خبر داد و اظهار کرد: معرفی شخصیت‌های محبوب و بیان ویژگی‌های برجسته آن‌ها از راهکار‌هایی است که خداوند در قرآن کریم برای تربیت انسان‌ها مورد استفاده قرار داده است.
وی با بیان اینکه بهره جستن از این راهکار قرآنی در عصر حاضر می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در نهادینه کردن ارزش‌های انسانی و تربیت صحیح افراد داشته باشد، گفت: سردارسلیمانی در زمان حیات و بعد از شهادت‌ خود همواره موجب اتحاد ملی و اثرگذار در منطقه بودند که برای جامعه اسلامی ظهور و بروز داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه این رشادت‌ها باید با هر زبان و هنری بازگو شود، افزود: شاهد ارادت و علقه مردم نسبت به این مرد بزرگ تاریخ جبهه مقاومت هستیم و این علاقه باید بیش‌ازپیش منعکس شود.
وی با تأکید بر اینکه هنرواره «جان‌فدا» به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج‌قاسم سلیمانی در 9 بخش طراحی شده است، گفت: فیلم و عکس، سیاه‌قلم، نقاشی و دلنوشته در مورد حاج‌قاسم و جبهه مقاومت،کافه گفت‌‌وگو بر مبنای گعده‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و فعالان اجتماعی، شعر مقاومت، لحظه بیداری برنامه‌های معنوی امثال تلاوت قرآن و فاتحه نثار روح این شهدای حادثه تروریستی، ارسال تولیدات چندرسانه مانند کلیپ، پادکست، موشن‌گرافی و نقاشی دیجیتال و غیره و پیام‌های صوتی و تصویری با عنوان «با حاج‌قاسم حرفی بزن»، از عناوین این هنرواره است.
نظیری با بیان اینکه این هنرواره در پنج بخش کودکان، نوجوانان، جوانان، و عمومی برگزار می‌شود، افزود: بخش آخر و ویژه هنرواره مخصوص اصحاب رسانه و تولیدات مکتوب و مصور این افراد در حوزه جبهه مقاومت و حاج‌قاسم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شروع هنرواره از 12 دی‌ماه بود و تا 12 بهمن‌ماه هم‌زمان با آغاز یوم‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی @Nehzat_eslami_hmd نهضت اسلامی همدان و یا شماره 09915986304 در پیام‌رسان «ایتا» ارسال کنند.

شناسه خبر 64627