شناسه خبر:64724
1401/10/18 09:12:12

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر لزوم رفع مشکلات ترافیکی، گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی در همدان تقویت شود.

محمود مسگریان صبح روز گذشته در جلسه صحن شورا با بیان اینکه به‌منظور حل و تخفیف مشکل ترافیکی همدان باید شهرداری و مسئولان مربوطه راهکارهای عملی و کاربردی ارائه دهند، اظهار کرد: تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی ازجمله راهکارهای تحقق این مهم است.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب ترافیکی در شهر، افزود: با وجود اینکه در فصل گردشگری نیستیم، اما در برخی محورها شاهد ترافیک‌های بسیار سنگین در بعضی ساعات هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه به‌منظور حل و تخفیف مشکل ترافیکی باید شهرداری و مسئولان مربوطه راهکارهای عملی و کاربردی ارائه دهند، تصریح کرد: شهرداری باید نسبت به افزایش اتوبوس‌های درون‌شهری در راستای رفع مشکل ترافیکی با هدف استفاده بیشتر مردم از حمل‌ونقل عمومی و کاهش استفاده از خودروهای شخصی و تک‌سرنشین تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشد.
وی با تأکید بر اینکه مسئولیت حل مشکل ترافیکی برعهده شهرداری و شورای ترافیک است، خاطرنشان کرد: امید است با برنامه‌ریزی بیشتر و بهتر شاهد تخفیف این مشکل در سطح شهر باشیم.

شناسه خبر 64724